Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal til kina - hvad skal jeg købe?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg tror et par 20-25 årige letpåklædte kineserpiger vil være et hit Stick out tongue

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:34

Importer kineske piger - Hvad er det for et image jeg har skabt af mig herinde Cool

Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 23:00

Sådan Nu ved jeg hvad jeg skal købe.

Men hvordan kan man tjekke om kinesiske produkter holder og ikke gå i stykker efter en uges benyttelse ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:27

Partisalg:

Men hvordan kan man tjekke om kinesiske produkter holder og ikke gå i stykker efter en uges benyttelse ?

Tjaaa man laver sit forarbejde på forhånd...

Det er de færreste, som tager til Kina og leder efter produkterne, da de alligevel aldrig finde de gode kontakter mm... Det er spild af tid, rejse osv... Men det finder du nok ud af, når du står derude, og der intet godt er dukket op...

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:38

Du griber det en smule forkert an, vil jeg mene ;)

Normalt finder man jo nogle produkter som man har en interesse i at sælge - så undersøger man hvor det kan købes billigt ind, eller produceres til en god pris. Det vil samtidig også være nemmere for dig, at sælge hvis du har styr på dine produkter på forhånd.

Allerede nu er du bekymret for kvalitet, holdbarhed mv. - dette er ikke noget problem, hvis du sælger produkter du har viden omkring :)

Tilmeldt 5. Apr 10
Skrevet kl. 14:22

Hej Jesper Jepsen,

Jeg ved godt hvad jeg ønsker at importere..(men det skader jo ikke høre andres forslag...det betaler sig være nysgerrig...ind i mellem .::))

Jeg ønsker sælge det jeg importer i partier til virksomheder og andre småkæder - skal lige regne ud hvordan man kommer i kontakt med dem...Geeked

Du kan ikke vide noget om kvalitien, den finder du først ud af når du har produkterne..(Ja man kan lave QC selv i kina)

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 11:51

I kina er al produktion placeret i klynger. Hvilken del af kina skal du besoege? (og skriv nu ikke "bare lidt omkring :)

Smid lidt geografi info saa kan jeg og de andre meget kina kyndige aminoer give dig et indblik i hvilke producenter/messer mm mere du kan forvente.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)