Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min webshop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har netop lavet følgende shop der sælger skak-produkter:

www.skak-spil.dk

Siden er helt ny, og der er mulighed for at ændre en del.

- så hold jer ikke tilbage med kritikken

Mvh

Ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38

skak-spil.dk:

Hej alle!

Jeg har netop lavet følgende shop der sælger skak-produkter:

www.skak-spil.dk

Siden er helt ny, og der er mulighed for at ændre en del.

- så hold jer ikke tilbage med kritikken

Mvh

Ann

Hej Ann,

jeg spiller ikke skak selv og ved ikke, hvordan man fanger en skakspilleres interesse. Men jeg synes at siden er en smule uinspirerende og kedelig at se på. Farven i særdeleshed, men også skrifttyperne. Udover det ser jeg røde krydser i stedet for billederne, men det er måske fordi du er ved at opdatere siden.

Håber at du kan bruge min vurdering til noget :-)

Venlig hilsen,

Iryna

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:16

Hej Ann, hvis du virkelig er seriøs med din forretning så finder du en designer der kan lave et design der sparker r..!!  og så bruger du de penge det koster at lave et ordentligt site som folk gider at kigge på, derefter kører du det stort op til det bliver en succes eller du stopper her og nu, for dette er s.. en tam og kedelig og halvsløj affære, og man kan ikke tage det seriøst!!

Ved godt jeg er grov, men jeg gør alt selv for at få standarden på webshops op i en højere standard så det kommer på niveau med at gå ind i en fysisk musik, og der er som regel gjort en del ud af indretning og et ordentligt skilt med firmanavn på facaden, og produkterne bliver præsenteret på en indbydende måde osv

derfor er det en god ide at tage kontakt til en webdesigner f.eks, der er en grund til at man tager en uddannelse og der har de en fordel fordi de forstår hvilke signaler man udsender og hvordan man kan udsende de signaler man vælger at sælge sig selv på..

for mange kaster sig ud i at lave en hjemmeside og begynder at sælge på nettet, det er sådan set også fint nok, men standarden er meget høj og folk forventer noget ordentligt da det er muligt at lave noget ordentligt hvis man er seriøs!  

jeg kan også mure, men det er fandeme ikke kønt og derfor hyrer jeg nogle som er uddannet til den del :-)

håber mit indlæg får dig til at åbne øjnene lidt, hvis du vil have lidt starthjælp så skriv en pm til mig hvordan vi kan få dig ordentligt igang med din passion for skak og at videreformidle det i en webshop :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 1. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:25

Den er for at sige det lige ud meget kedelig at se på.

Det skriger langt væk af, at der er en skabelon du selv har siddet og sat lidt billeder og tekst ind i. Samtidig er farverne (eller mangel på  samme) temmelig uinspirerende at kigge på .

Undskyld hvis det lyder hårdt. Sad

Mvh

Signe

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:26

Hej.

Først tillykke med du i det mindste er kommet så langt som at prøve noget. Mange drømmer kun ;-)

Jeg syntes platformen er udemærket, men kedelig. Evt ændre bagrunden, med lidt skygger eller lign. Tror det vil kunne få det hele til at virke mere levende.

Jeg syntes også det er fint man kan se indkøbskurven, du modtager dankort, osv. og selve opbygningen er ret god. Blot Meget kedelig, men det er jo småting som du kan ændre på løbende.

Jeg vil evt opfordre dig til at lægge lidt link ind på sitet hvor du kan have folk spille et spil skak, da det vil give lidt liv på sitet. Der er mange steder du kan finde dette gratis, + det vil bringe mulige kunder.

Alt held og lykke med projektet.

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 11:04

Hej til alle jer der har svaret/bedømt.

JEg regnede skam heller ikke med at designet ville få "topkarakterer" - og det er helt fint at I kommer med jeres ærlige mening - andet er jo som bekendt ubrugeligt...

Ville I KØBE/afstå fra et købe pga designet?

Anden kritik modtages med kyshånd

mvh

Ann

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

skak-spil.dk:

Hej til alle jer der har svaret/bedømt.

JEg regnede skam heller ikke med at designet ville få "topkarakterer" - og det er helt fint at I kommer med jeres ærlige mening - andet er jo som bekendt ubrugeligt...

Ville I KØBE/afstå fra et købe pga designet?

Anden kritik modtages med kyshånd

mvh

Ann

Jeg ville stadigvæk købe, men et meget pænt og professionelt webdesign har selvfølgelig langt større chancer.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:43

Som sagt før så velkommen til iværksætteriet ;)

Som mange andre har skrevet er designet lidt for kedeligt. tror dog ikke det er farverne da grå toner faktisk er lækkert, og det passer til skak( hvis man kan sige det)

Dog synes jeg du skal få rettet din overskrift. Få smidt et lækkert banner på, og få baggrundsfarven til at være andet end hvid. Evt. lav et vandmærke med en dronning som så går igen og igen på skrå. Bare en idé. Der mangler bare lidt liv.

Tror ikke folk som leder efter skak produkter bliver skræmt væk, men siden tiltaler ikke "surfere" eller folk som ikke er købelystne.

Det var bare lige min mening

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:47

Just kidding Smile

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 12:47

Fairtime:

OMFG!!! hahahahaha

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)