Det er umuligt at komme med en metode til at ligge nummer 1 hele tiden - desværre.
Der kan være mange grunde til faldende placeringer: hvis du mister værdifulde links - f.eks. hvis hovedparten af dine links kommer fra linkkataloger, duplicate content, at din side er ny og mangler at finde en lidt mere stabil placering, at konkurrenten er bedre, samt en masse andre grunde.
Redirect enten fra helstegt-pattegris.dk til din side, eller benyt helstegt-pattegris.dk til at lave en lille infoside om helstegt pattegris. Lav en 5-6 undersider hvor du skriver en masse tekst om emnet, og sørg for at henvise til din egen hjemmeside - dog uden at overdrive. Så kan det være at du med tiden, både ejer 1. og 2. pladsen.
Nu fik jeg sat nogle fingre helt forkert på min nye iPhone, så jeg fik trykket "anbefal som svar", hvor jeg ikke mente det. Og så må man hellere blande sig i debatten også.
Du får som udgangspunkt intet ud af at redirecte dit helstegt-pattegris-domæne til dit hoveddomæne. Det gavner heller ikke på ordet "Helstegt pattegris".
Hvis du skal have gavn af domænet i aktivt brug, skal du gøre som Emil foreslår og lægge noget reelt indhold på det. Alternativt må du fortsætte med at arbejde med dit hoveddomæne og også arbejde med at få nogle aktive links ind direkte til undersiden med helstegt pattegris.