Hej Jonas, syntes det er sejt gået at udvikle et browserspil, nok ikke tosset at have på sit cv når man søger job i spil branchen :-) nu har du så brugt 3.4 mill og sælger det for 1.1 mil, hvis nu jeg købte det spil som en investering, hvordan får man så sine 1.1mill tilbage når det er et gratis browser spil?? hvis jeg var dig ville jeg da fortsætte, du må jo have haft en plan da du startede og have en ide om hvordan du fik dine penge retur? vh Thomas |
Thomas Clausen:Hej Jonas, syntes det er sejt gået at udvikle et browserspil, nok ikke tosset at have på sit cv når man søger job i spil branchen :-)
nu har du så brugt 3.4 mill og sælger det for 1.1 mil, hvis nu jeg købte det spil som en investering, hvordan får man så sine 1.1mill tilbage når det er et gratis browser spil??
hvis jeg var dig ville jeg da fortsætte, du må jo have haft en plan da du startede og have en ide om hvordan du fik dine penge retur?
vh Thomas
Tusind tak for de rosende ord og ja det er nok ikke helt skidt at have på sit CV men er og har altid været iværksætter så ved ikke om jeg får brug for et CV hehe, men referencen er god.
Armatribes er gratis at spille. Spillerne kan så købe sig til fordele iform af Gold. Gold kan benyttes til at bygge hurtigere, få flere bygge materialer eller man kan få et større verdenskort så man bedre kan styre kampe og så videre.
40 Gold
75 Gold
125 Gold
350 Gold
500 Gold
Nærmere defineret:
- Alchemy prices lowered by 5%.
- Diffrent scrolls to write on in the message center.
- Large worldmap.
- Ability to see the bonus fields on the map.
- Ability to cancel troops in queue.
- Ability to control what reports you want to receive.
- Ability to get a notice by mail when one of your villages is under attack.
- Unlimited number of friends
- 15% more wood each hour to all your villages.
- 15% more clay each hour to all your villages.
- 15% more stone each hour to all your villages.
- 15% more iron each hour to all your villages.
- 15% more meat each hour to all your villages.