har du intet kapital til at starte op med? |
Det er begrænset, men ikke meget nej.
Der er til kontor + skrivebord + computere og småting..
og et lille overskud på ca. 50k
Det er begrænset, men ikke meget nej. Der er til kontor + skrivebord + computere og småting.. og et lille overskud på ca. 50k |
Hej igen Brian. Hvor ligger forskellen omkring ansatte og selskabsform og ikke selskabsform ?
Mikkel |
Enig, og spar nogen penge op :) |
Ret simpelt.. Går selskabet konkurs, hæfter selskabets aktiver + den der fine fond for de ansattes løn i opsigelses perioden..
Går du konkurs hæfter du overfor fonden for de måneders opsigelse som dine tidligere ansatte har ret til iform a løn. Hvilket vil sige at du tilskriver dig x antal måneders løn til din gæld, selvom du er gået på røven og herved har svære ved at komme tilbage til normalt liv igen. Eller du ender som de fine folk der er gået på røven at jorde rundt i leaset udstyr de næste mange år ;) |
Leasing er jo også en vej frem til at have størere kapital. at du ikke skal hæfte 1 millioner i en bil men "nøjes" med 10.000 - 20.000 om måneden :) Fattige køber, rige leaser hørte jeg engang en sige.. Ved ikke om det passer helt, men kan sagtens se logikken idet.
|
En erfaring jeg har gjort mig er at de fleste sælgere skal bruge 1 -2 måneder på at opbygge en fornuftig kunde bredde at sælge dine produkter til før de rent faktisk genere penge til at leve for. De fleste sælgere har så bare lige et forbrug der gør at de render surt i det uden to måneders indtjening..
btw. Du skal kun bruge omkring 80 kilo for at konvertere til anparts selskab.. og kan altid forhøje værdien af anparter senere |
Kræver det så også 1-2 mdr når salget/fakturaen skal betales inden 7 dage ?.. Varen koster 2999,- + moms og fortjenesten på den er ca 999,- + moms Så kan jeg da godt se udvejen er et Telemarketing firma eller en provisionssælger
Telemarketing på timebasis kræver bare tillid, som jeg ikke eher meget af
Mikkel |