Derudover så kunne jeg godt tænke mig at tråde bliver auto-låst efter 90 dage uden indlæg. Det er møjirriterende at se at der er gamle tråde der vækkes til live..
De bør ik låses, men måske skulle der, når folk laver en besvarelse i en gammel tråd, stå med store fede bogstaver, at: TRÅDEN ER XXX ANTAL DAGE GAMMEL, OG DU BØR OVERVEJE DIT INDLÆGS RELEVANS.
På den måde vil flere sikkert droppe oplivningen af nogle æld gamle tråde...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Jeg vil gerne have dem vist mere overskueligt, som vist på eksemplet i mit indlæg.
Jeg har lavet min egen oversigt over kategorier i IE. Det fungerer rigtigt godt og kræver ingen programmering fra de i forvejen hårdtarbejdende Amino Crew og 1902 folk :)
Kan sådan samling af kategorier ikke hjælp?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg har lavet min egen oversigt over kategorier i IE. Det fungerer rigtigt godt og kræver ingen programmering fra de i forvejen hårdtarbejdende Amino Crew og 1902 folk :)
Tak for tippet. :)
Ja, jeg kunne da godt sidde og bookmarke alle kategorisiderne i Safari - men det kan vidst ikke kaldes brugervenlighed :)
Det er et work-around som burde være unødvendigt...
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Ja, jeg kunne da godt sidde og bookmarke alle kategorisiderne i Safari - men det kan vidst ikke kaldes brugervenlighed :)
Det er et work-around som burde være unødvendigt...
Det er ikke ment som et work-around. For et work-around kræver, at der er et problem. Det er en let måde at arrangere de mest foretrukne kategorier - præcist som jeg vil have dem. Det betyder, at jeg er tilfreds.
Efter min personlige mening vil det være totalt umuligt at gøre alle tilfredse, hvis man kaster sig ud i at programmere en sådan oversigt ind i designet på Amino. Uanset hvor mange hundrede timer der lægges i det arbejde, vil nogen blive utilfredse.
Derfor har jeg personligt valgt at bruge 5 minutter på at lave min egen kategori-oversigt - indeholdende de kategorier, som jeg besøger mest.
Den er utrolig venlig overfor brugeren .. mig..
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Ved kryds i "Nej" så får du ikke e-mails hvis folk svarer på dine debat-indlæg.
Ja Nej
Jeg fastholder stadig, at exp.dk har en mere brugervenlig opbygning end fx Amino - (og intet ondt om indholdet på Amino - jeg bruger Amino meget mere end jeg bruger exp.dk).
Hvis du tjekker, hvor meget besvær aktivering af PB kan medføre for mange brugere, så vil email ideen få mange til nærmest at gå i sort...
Jeg kan sagtens se din pointe, men PB aktiveringen har bekræftet, at mange hverken tjekker det, overvejer det før det er nødvendigt eller ændre på standard instillingerne...
Og på et forum må det være masserne, som man tilpasser til, og ik det enkelte individ...
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
@ martin – Jeg tjekker exp.dk og ser om nogle af deres løsninger kan gøre det ekstra brugervenligt. Tak for inspirationen. I relation til email notification er der holdninger både for og imod den nuværende løsning. Skal det laves om skal vi arbejde med det grundlæggende kode i Community Server. Og der er en del ting som står foran på prioritetslisten end at arbejde med en ekstra valgmuligheder omkring emails. Vi er stadig et site med en begrænset økonomi og vores udviklingsteam forsøger at lave en opgave færdig inden de kaster sig over noget nyt som kun vil blive brugt af et begrænset antal brugere.
@ debatopbygning – hvordan man opbygger en debat er tæt på et religionsspørgsmål. Nogle ønsker en debat opbygget på en måde andre kan bedre lidt det på en anden måde. Den generelle debat-struktur på Amino bliver ikke ændret foreløbig.
@ Søgninger – Det er helt korrekt at vores søgning på Amino ikke er optimal men det er desværre det bedste vi lige pt. kan byde ind med. At implementere Google-søgning på Amino vil ikke afhjælpe situationen da ikke alle sider er indekseret og vil dermed ikke blive fundet. Community Servers søgefunktionalitet er ikke god nok så det er noget vi skal udvikle selv.
jeg synes i skulle spare penge på nyt ,med betale nogle for at svare på indlæg og holde mere øjne åben i f.eks. i SEO tråden og andre tråde der kan hurtigere rette de forkerte svar , da jeg synes alt fungere ellers tæt på perfekt
jeg vil meget gerne lære noget mere om SEO f.eks., derfor vil jeg meget gerne hurtigt rettes ved fejl jeg gør selv eller man kommer til rette sig efter en fejl en anden har skrevet.
Ingen er jo perfekt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows