Hvor er det i landet og hvor mange personer? |
Helst i Randers området, men er fleksibel.
Kun en person i første omgang :-)
Mikkel
Hvor er det i landet og hvor mange personer? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Helst i Randers området, men er fleksibel. Kun en person i første omgang :-)
Mikkel |
Googlede lige det her. Der fremkom lidt nede af siden, nogle private udlejere. Måske du kunne få en speciel aftale med en af dem. De ville måske gå på kompromi med prisen for en der bor der længere for en periode... |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Hvad med et sommerhus her uden for sæsonen? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Super mange tak, jeg har smidt en mail afsted til bbranders.dk de er nok nemmest og handle med ;-)
Mikkel |
2 billigste vandre hjem er disse 2 de er begge et godt stykke under 300 kr ringsted har ikke hjemmeside med jeg har en pris liste koster 200 kr per døgn http://www.danhostel.dk/ringsted , Roslev vandre hjem 181 kr per døgn http://danhostelroslev.dk/priser2010/ så behøver du ikke ringe rundt til alle , for billigere kan det vist ikke fås , vist det skal være vandre hjem |
hej Nicolaj. Har en kammerat der bor i sommerhus hver vinter, men de fleste vil have et depositum, han kan så bare handle sig udenom det...Men også en god ide.
Mikael: super de har fået en mail ;-)
mikkel |
Er det ikke bedre at du bare selv prøver at finde en der vil leje et billigt værelse i din egen bolig og på den måde få huslejen et par tusind ned? Nu ved jeg af gode grunde ikke hvad du betaler i husleje hvor du bor nu. Din husleje skal være ekstrem høj før det kan betale sig at gøre det som du har tænkt dig. Jeg syntes selv at en husleje på 10.000 er helt vildt. Her vil jeg lige skitsere en opsætning op for dig. Vandrehjem 150 kroner á 30 dage = 4.500 Hvis der ikke er adgang til køkkenfaciliteter ( hvilket jeg ikke tror du skal regne med ) så skal du købe maden på stedet, eller ud at købe det i byen. Det bliver hurtigt til 3.000 kroner på 30 dage, men du kan selvfølig også leve af postevand og rugbrødsmadder, men hvor fedt er det lige, og sådan en dårlig/ensformlig ernæring vil måske også få indflydelse på din arbejdslyst. Det er allerede 7.500 kroner, du har så kun sparet 2.500 på den konto. Derudover skal det times meget perfekt med at der lige er en lille familie der lige har brug for at flytte ind i din bolig i 30 dage, det tror jeg ikke bliver helt nemt desværre - jeg ville helt klart satse på at du udlejer et værelse eller to til 1.500-2.000 kroner stykket.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Så start med at satse en lille del på omtanke for hylan da... Dine tråde udstråler big time desperation, og du vælger løsninger, som er totalt "hjernedøde"!!! Har du hørt om små landsbyer, og evt et værelses lejligheder der? Dem kan du oftes få for 900-1200 kr om mdr + forbrug... Du bør tænke dig mere om Mikkel, for du begynder at lave selvmål på selvmål på selvmål angående din egen fremtid! Sorry for de hårde ord, men det lader til, at ingen andre tør fortælle dig sandheden! |
Ja jeg har levet meget desperat og mange andre underlige ting.. Men nu er lejlighed opsagt og min arv ved at være tom, så nu har jeg 2 projekter jeg satser fuldtid på. Kan sagtensse tilbage og se jeg har været meget rundt omkring ;-) Skal idag ud og kigge på en lejlighed på 37 kvm til 1800,- så det bliver sikert fint nok ;-) Jeg kan se det på både gæld og projekter jeg har haft mange bolde i luften, men nu er jeg helt fast på min passion
Jeg synes ikke dine ord er hårde, jeg er vand til lidt af hvert
Mikkel |