Amen for søren, der må da være en nedre grænse for, hvad du gider at bruge tid på. Medmindre du overvejer at bo permanent på et vandrehjem, tror jeg ærlig talt ikke, det kan betale sig at undersøge det SÅ nøje, som du gør.
Hvis du virkelig vil dedikere din fredag aften til det, så synes jeg, du skal bruge Google igen-igen. Der er links til næsten alle de forskellige vandrehjem, hvor du helt sikkert kan finde relevant information om pris på håndklæder, telefoni, varmeregning, sæbe og aaaalt muligt andet.
Har googlet, men synes ikke jeg kan finde udad det samlede beløb med forbrug
Mikkel
Vandre hjem er ikke fast pris alle er forskellige , jeg er tit på vandre hjem og faktisk spurgte jeg en medarbejder idag hvorfor forskellige priser de bestemmer selv var svaret , med du gå ind på danhostel hjemmeside og tjekke alle de vandre hjem der findes i danmark http://www.danhostel.dk/
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det jeg vil er at bo midlertidig, så måske du ved hvem der er til at handle med ? De fleste priser ligger jo mellem 300-500 pr nat og det er lige peberet nok for 30 dage ;-)
Jeg har prøvet at smide en mail afsted til et par stykker om de kan give rabat på så mange dage..