Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et andet firma har taget min gamle hjemmeside og kopiret.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Det drejer sig om et af mine gamle firmaer som har været lukket i et par år.. 

Men her i dag surfer jeg lidt rundt på amino så finder jeg lige pludselig min hjemmeside dog på et .eu domain i stedet for .com som jeg stadig har rettighederne på.
Min hjemmeside er simpelthen kopiret, det eneste han har lavet om er kontakt informationerne.   

Så spørgsmålet er hvordan jeg står?

Mvh
Anders 

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:35

har du et link til hans og din egen hjmmeside?

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Du kan jo se det som et cadeau - du har lavet noget, som andre gider kopiere. Det er da en glimrende reference :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43

Har du stadig filerne til din gamle side til at ligge ?

Mikkel

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:05

Hej Anders

Jeg har oplevet noget lignende. Jeg kontaktede min advokat og fik besked på at skynde mig at sikre mig dokumentation.

1) Skynd dig at sikre dokumentation - hellere i dag end i morgen. Jeg kan være bange at alene ved du har skrevet dette indlæg kan du have advaret synderen.

2) Få advokaten til at skrive et pænt brev til vedkommende hvor du dels kræver penge for dig arbejde og dels erstatning for at din copyright er overtrådt.

3) Se derefter hvad der sker.

Det er desværre meget dyrt og besværligt at få ret i vore dage. Vi droppede det da vi kunne se at vedkommende ikke have nogen penge og at vi kom til at bruge en formue i advokatomkostninger mv.

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:17

Johannes Jørgensen:
Du kan jo se det som et cadeau - du har lavet noget, som andre gider kopiere. Det er da en glimrende reference :)

Skal man så også tænke det næste gang man har indbrud og får stjålet sine ting. Sikke en cadeau...

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

nettet gælder andre regler end i samfundet i bred forstand - der er en kultur omkring deling og genbrug som man ikke uden videre kan ændre på. Jeg synes man skal bruge sin energi de rigtige steder, og hvis nogen har kopieret et design, synes jeg at det er en bedre strategi at bruge det som en reference end at forsøge at retsforfølge det

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 17:42

Johannes Jørgensen:
På nettet gælder andre regler end i samfundet i bred forstand - der er en kultur omkring deling og genbrug som man ikke uden videre kan ændre på. Jeg synes man skal bruge sin energi de rigtige steder, og hvis nogen har kopieret et design, synes jeg at det er en bedre strategi at bruge det som en reference end at forsøge at retsforfølge det

Nu er der en forskel mellem inspiration af et design og kopiere.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johannes Jørgensen:

På nettet gælder andre regler end i samfundet i bred forstand - der er en kultur omkring deling og genbrug som man ikke uden videre kan ændre på. Jeg synes man skal bruge sin energi de rigtige steder, og hvis nogen har kopieret et design, synes jeg at det er en bedre strategi at bruge det som en reference end at forsøge at retsforfølge det

Har du ikke et eller andet jeg må nappe og bruge som reference? gerne et webdesign..

Må jeg bruge dit billed og navn? Du er jo en nydelig herre og navnet klinger meget godt :) ?

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 17:50

:D

Du kan hente gratis webdesign templates her

http://www.oswd.org/

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)