Hej Johannes, Du skriver på din hjemmeside: Strategic change and organization development is not solely a matter for top management and consultants - if you really want to improve and develop your business, it requires skillful involvement of employees and stakeholders. Så når det er, at man involverer medarbejdere og aktionærer i strategiske ændringer i en virksomhed, og de går sammen over at være stolte over deres opnåede resultater, så er det budskab, at hvis resultaterne indeholder immaterielle rettigheder der stjæles og bruges af andre, så skal de bare læne sig tilbage og lade som ingenting? Jeg har læst HD på CBS og til tider hørt en del sludder og vrøvl, men jeg har aldrig set magen til gang mundlort fra en underviser/foredragsholder fra CBS der anbefaler at man lader hånt om ophavretsloven. Min tone skal ene og alene ses som et resultat af forbløffethed. Hvis du vil følge et godt råd, og ikke skade hverken SocialFactory, Remind eller CBS og dit eget image mere end højst nødvendigt, så skal du nok ikke fastholde at brud på ophavret er ok, og at man skal lade det ske fordi advokatsalærer kan være høje.
|
Et andet firma har taget min gamle hjemmeside og kopiret.
Køb ren argan olie her