Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Duplicate content På video portal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har på en af mine sider en masse duplicate content

Det er ca 5000 sider med duplicate content

Indholdet på siderne er video filer

Men title, beskrivelse, og tags er alle duplicate content

Mit spørgsmål er så skal jeg lave alle title , beskrivelse og tags om

Eller kan jeg nøges med at rettet alle title tags ?

Mvh Martin

Tilmeldt 4. Apr 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:02

Tror beskrivelse ville gøre det primære trick, så den kan se der er nok forskel på det forskellige indhold. Da det nu er videoer. Min. 150-200ord ville jeg sige. Hvilket jo måske nok er meget for en videoside..

Men en url ville hjælpe, så vi kna se hvad vi snakker om... :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 00:10
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 00:47

Flere og flere er begyndt at argumentere for at dublikeret indhold ikke længere straffes på samme vis som tidligere.

Og der skulle ingen problemer være hvis indholdet er dublikeret indenfor samme domæne, så vælger google blot en af siderne.

Er det derimod dublikeret på flere domæner fravælges det mindst "anerkendte" domæne fra google. Vil senere skrive en artikel om emnet du kan læse.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:12

Swon:
Flere og flere er begyndt at argumentere for at dublikeret indhold ikke længere straffes på samme vis som tidligere.

Jeg må på det kratigste advare mod, at lytte på den slags vrøvl. Duplicate Content er et mere udbredt problem nu end nogensinde før og en af de største problemer for mange websites i forhold til SEO.

Du må for guds skyld ikke overlade det til Google, at finde rundt i en rodet arkitektur. Det er absolut ikke nogen god måde at lave SEO på!

De sider du gerne vil have optimeret i søgemaskinerne skal alle have unikt indhold - hvilket også inkluderer en unik TITLE og eventuel META-data. Og der bør ikke være mere end en unik URL til hver unikke side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)