Kære Aminoer Det er 1. april men det skal I ikke tage jer af. I dag lancerer vi vores nye koncept som er opstået af en idé som jeg fik i foråret 2009. Ideen modnedes og jeg fandt en partner der kunne hjælpe med kapital mm., og i dag er vi så klar til at sende vores nye bog på markedet. Vi sælger bogen på nettet via www.twoforone.dk men vi kommer også i Bog&idé, Bøger & papir og BOGhandleren efter påske. Kan du lide vores produkt så vil jeg anbefale at købe den på nettet - få den leveret gratis til din arbejdsplads/forretningsadresse og spar derudover 5 % på prisen. Jeg vil meget gerne modtage kommentarer og spørgsmål til konceptet - synes I det holder? Vil I selv bruge det? I kan også gøre mig en tjeneste ved at tilmelde Jer vores Facebookgruppe:
Mvh Anders Eik Jørgensen / www.twoforone.dk
|
Synes det er et fedt koncept.
Har selv lige brugt et ligende koncern i London, http://www.daysoutguide.co.uk/ - her printer du bare tilbuddene ud på nettet og det er gratis. Tror vi sparet omkring 50 pund, så det var jo ikke dårligt.
Tror også jeres koncept kan gå hen og blive ret godt. Evt kunne i lave nogle af tilbudene gratis via jeres hjemmeside, hvor folk så som modydelse skal tilmelde jeres nyhedsbrev og selv printe tilbuddene ud.
Så man kan afprøve om det virker, inden man køber hele bogen.
Mvh
Kristian