Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.twoforone.dk - Nyt koncept rammer København

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer

Det er 1. april men det skal I ikke tage jer af. Big Smile

I dag lancerer vi vores nye koncept som er opstået af en idé som jeg fik i foråret 2009. Ideen modnedes og jeg fandt en partner der kunne hjælpe med kapital mm., og i dag er vi så klar til at sende vores nye bog på markedet.

Vi sælger bogen på nettet via www.twoforone.dk men vi kommer også i Bog&idé, Bøger & papir og BOGhandleren efter påske. Kan du lide vores produkt så vil jeg anbefale at købe den på nettet - få den leveret gratis til din arbejdsplads/forretningsadresse og spar derudover 5 % på prisen.

Jeg vil meget gerne modtage kommentarer og spørgsmål til konceptet - synes I det holder? Vil I selv bruge det?

I kan også gøre mig en tjeneste ved at tilmelde Jer vores Facebookgruppe:

http://www.facebook.com/pages/TWOFORONE/106896149342342?ref=nf#!/pages/TWOFORONE/106896149342342?ref=nf

Mvh

Anders Eik Jørgensen / www.twoforone.dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:19

Synes det er et fedt koncept.

Har selv lige brugt et ligende koncern i London, http://www.daysoutguide.co.uk/ - her printer du bare tilbuddene ud på nettet og det er gratis. Tror vi sparet omkring 50 pund, så det var jo ikke dårligt.

Tror også jeres koncept kan gå hen og blive ret godt. Evt kunne i lave nogle af tilbudene gratis via jeres hjemmeside, hvor folk så som modydelse skal tilmelde jeres nyhedsbrev og selv printe tilbuddene ud.
Så man kan afprøve om det virker, inden man køber hele bogen.

Mvh
Kristian

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 12:44

Hej Kristian

Tak for svar. Det er netop London, Dubai, New York mv. vi er blevet inspirerede af - nu håber vi så bare at København er "stor" nok - det tror jeg nu nok den er.

Du pinpointer fidusen med bogen - nemlig at spare penge - du får de samme ydelser og service som alle andre, men ved at aflevere en kupon sparer du nemt bogens pris. Så er man bare ude og spise på restaurant et par gange om året -Eller nogle af alle de andre tilbud som giver halv pris på golf, spa, massage, museum, cafeture eller drinks, entreer og fadøl i Københavns natteliv - så er det "dumt" ikke at benytte sig af bogen....

Vi har faktisk noget a la det du nævner allerede mht løbende tilbud - i selve bogen er der placeret nogle "tomme" kuponer som netop kommer ud til vores brugere i form af specialtilbud og vi vil nu overveje om der også skulle være nogle få gratis downloads til folk der tilmelder sig nyhedsbrevet.

Tak for input

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:48

Det ser rigtig spændende ud og FEDT design på både hjemmeside og bog.

Jeg kan ikke lade være med at spørge efter, hvordan I har fået bogen ud i boghandlerne, når det ikke er igennem et stort forlag? Håber, at du har tid og lyst til at svare. Hvis du synes, at det tager opmærksomheden væk fra tråden, kan du evt. svare i en PM.

Et stort held og lykke med bogen herfra!

Hej med dig :-)

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:50

Den skulle næsten have været lanceret med et affiliatemodul, men det kan så være næste opgave for jer.

Held og lykke.

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy og hr. Uafhængig

Tak for kommentarer. Jeg har egentligt ikke tænkt så meget med tråden andet end at jeg vil dele konceptet med Jer for at få noget feedback og noget synlighed Big Smile - Jeg har lært meget af at være på Amino så jeg har ikke noget imod at dele evt. erfaringer jeg har gjort mig.

Mht hvordan vi fik bogen ud i boghandlen så var det faktisk bare at ringe til dem (Indeks retail) - de er søde at snakke med og vi var i stand til at sælge dem konceptet. Det skal også lige siges at selv om vi er iværksættere så satser vi stort og får reklamer i landsdækkende tv fra næste uge.

Boghandlerne kunne godt forholde sig til den volumen vi håber på at sælge, og kunne se en indtjeningsmulighed i at formidle vores bog, men de spiser naturligvis en større del af kagen.

Dette bringer os også videre til næste spørgsmål og det er at bogen også kunne lanceres med affiliatemodul - vi er ikke blege for at give x-antal kroner til folk der kan sælge vores bog, men vi har her i opstartsfasen opprioriteret at få bogen udgivet da kuponerne er "holdbare" i 2010 - vi skal have internetdelen på plads og sidenhen vil vi klart foretrække CPA modellen hvor vi kun betaler pr solgt bog - dette burde også kunne give fordele for begge parter, idet vi absolut foretrækker salg via nettet grundet den højere overskudsgrad. Det er blandt andet derfor vi giver 5 % i rabat hvis folk får leveret til deres arbejdsplads og så er leveringen i øvrigt gratis.

Mvh

Anders

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:08

Super - tak for det. Jeg skal nok sørge for at linke på Facebook osv :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:30

Hej Anders

Du starter ud af for råt  - 

Navn: TWOFORONE - to for den samme pris - 

Dernæst skriver du "Hele byen til den halve pris" - hvilken by??

Jeg gik derind, uden den mindste ide om hvad siden indeholdt (for at få den mest autentiske holding) - og jeg må indrømme, der skulle en del tanker til, og en del vedholdenhed for mig - før jeg fandt ud af hvad det gik ud på. 

Jeg synes i skal ligge stilen om, og starte meget mere blødt - og fokuser på Købehavn - ha' billeder i bunden der er genkendelige for københavn - og sælg ikke bogen på forsiden.. sælg jeres ide / koncept først - evt med nogle gratis bidder af jeres bog. 

Farvevalgende - bliver i nødt til at forklare mig - fordi jeg tror ikke det hjælper jer vildt meget - selvom det er enkelt, så er sorte / mørke sider - ikke noget der forbindes med det i prøver at sælge (tilbud / oplevelser / gode rabbatter)

Jeg tror i kan gøre en hel del ved jeres konvertering - ved at tænke mere på hvilken situation jeres brugere kommer ind på sitet i - og dernæst forstå hvor de er i deres beslutningsproces. 

-Karsten Lund

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 09:00

Hej Karsten

Tak for din  konstruktive respons. Vi er muligvis lidt hurtige i vores budskab på hjemmesiden, men det er delvist med vilje. Jeg vil forsøger at gøre rede for hvorfor.

Vi tror og håber på at når folk er kommet ind på siden så er det for at "konvertere" - Vi kommer til at køre en tv-reklamekampagne fra den 6. april og derudover så er "word of mouth" forhåbentligt med til at drive salget. Vi er så glade for bogen og fornemmer at fok der har haft den i hånden har samme entusiasme. Jeg ville hvis jeg var glad for bogen, skynde mig at anbefale den til mine venner, så det håber vi også at folk vil gøre når de har haft en enkelt aften i byen.

Konceptet er nemt at forstå og bogen er helt seriøst tjent ind på en aften i byen. Vi har kun eet produkt (foreløbigt)  og dette produkt hedder "TWOFORONE - københavn 2010", så jeg er ikke så nervøs for at folk der kommer ind på siden ikke ved hvad de laver dér. Jeg tror faktisk ikke på at der kan komme mange konverteringer på "tilfældige" besøgende når det drejer sig om en bog som man ikke kender.

Vi startede faktisk ud lidt blødere mht designet, vi har haft forsøg med billeder af Nyhavn mm., der blev bare lidt for meget "kuponkatalog" ud af resultatet. A propos kuponkatalog så er det også grunden til at vi har lagt de designmæssige stramme linier og farver - Vores bog er og skal opfattes som eksklusiv idet vores Samarbejdspartnere også er ganske fornuftige og der er meget få af "Bennys Burgerbar". Hos nogle danskere skal der formentligt overvindes en barriere ved at anvende kuponer - også en af grundene til det stramme design - så vi ikke associeres med de gode gamle tilbud i kuponkataloget "køb denne MEGA KYKLOPFANTASTISKE frimærkepakke for 100 kr og få frimærker for 10.000!!!!"

Tak for dine inputs - skyd endelig løs - vi bliver kun klogere af Jeres forslag og idéer, og nu ligger de i baghovedet og modnes. Har nu fået 2 der synes at der skal leveres "smagsprøver" så det overvejer vi nu!

Mvh

Anders

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:51

Hej

Jeg synes måske i lægger lidt for meget op til dem der kender konceptet i forvejen, og man skal jo aldrig udelukke nye kunder ;-)

Et billede af bogen indeni, - så man ser hvordan det foregår lavpraktisk, (er det en kupon man river af, skal man klippe i bogen, skal man bare vise bogen) ville ikke skade. Nogen gange kender man jo sit eget produkt så godt at man glemmer andre ikke har prøvet det før.

Club Lorry har haft et koncept med en bog med kuponer, men er nu kørt over i "dankort formen" med et medlemskort fordi (tror jeg) at danskere på hjemmebane ikke er så meget for kuponer. Så en lille smule mere indsats end blot at konceptet sælger sig selv, kunne måske være ulejligheden værd.

Apropos det, så har i vel allerede tænkt på at få de stores hostels ( langebro, sjællandsbroen) hvor gæsterne kender konceptet hjemmefra, - til at ligge inde med nogle eksemplarer.......

Som iværksætter synes jeg det er kanonflot gået, og ønsker jer alt muligt held og lykke. Yes  

Michael

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)