Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget skal man skilte med fragt ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

hej migos.

jeg har en shop med stenvægge og der skal så betales fragt på sådan en omgang sten.

min fragtpris er på 600,- uanset mængde, det lyder måske dyrt, men produktet vejer meget

Skal jeg skriv fast fragt nogen steder eller skal den bare komme frem ved foilks bestilling ?

hjælp mig lige

Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 20:41

Du kommer længst med ærlighed :) Derfor syntes jeg klart at du skal skilte med det før endelig ordre afgivelse.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:41

Hvis du oplyser fragtpris inden, så er der færre der springer fra i købsprocessen.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 20:44

Hvor meget skal jeg skildtte med det ? bare i teksten på forsiden eller stort gult skilt ?

iøvrigt har jeg lige nedsat alle varer ;-) sparer nu 59,- pr. kvm

mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:03

Nu har du været så flink ved dine kunder at skrive, at de skal huske også at bestille lim. På samme måde kan du ved hver enkelte vare, sidst i teksten, skrive "Fast fragtpris uanset mængde 600 kr". Så kan kunderne se det med det samme, du undgår forvirring og behøver ikke at sætte en grim gul kasse ind på forsiden. Smile

:-) Dorthe

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:07

hej Dorthe.

Ja det var da en ide. den vil jeg lige overvejer..

før havde jeg stort skilt med fragt kun 600,-

ved ikke om det fik folk væk, mine konkurrenter skriver det nemlig ikke før de skal købe

mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:09

MikkelFriis:

ved ikke om det fik folk væk, mine konkurrenter skriver det nemlig ikke før de skal købe

Det kunne du også nævne i sammenhæng med at du nævner din pris. "Hos os behøver vi ikke gemme fragtprisen væk", eller noget lignende.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:33

Du skal klart skrive at du har en fast pris på fragt.

Men jeg vil råde dig til at lave tilbudet, at hvis folk køber for over x,- kroner, så er det fri fragt. Hvad x så er ved jeg ikke. Eller måske halv pris på fragt eller noget.

Men vi kan se på vores shop www.esprezzo.dk at det virker.

:-)

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel. 

Der er kommet en masse personlige meningen om fragt eller ikke fragt... jeg prøver at forholde mig objektivt til det og give dig nogle små informationer omkring hvordan du kunne øge din konvertering

Du skal forholde dig til den situation du sætter dine besøgende i - med det mener jeg at beslutningsprocessen er helt anderledes (og dermed adfærden) om der shoppes biler eller tyggegummi. Det behøver ikke være prisen der afgør "længden" af den beslutningsproces - det kan sagtens være tiden som folk skal bruge på at vente på deres varer der afgør om de vælger dig eller andre - det kan være mange ting. 

Har du kigget på din konkurrencesituation (hvad er dine besøgendes alternativer?), og har du snakket med et par af dine kunder - omkring deres mening omkring fragten (jeg ved godt de aldrig vil give dig den hele sandhed, men nogle gange får man et par guldkorn at arbejde videre med).

Måden du skilter med det, også meget kritisk - netop fordi du har nogle argumenter for hvorfor det skal være så meget... alene det, du føler du skal retfærdiggøre din fragtpris - kan virke negativt - og introducere du den negative vinkel for tidligt i dine besøgendes beslutningsproces, kan jeg garantere at det leder til et uhensigtsmæssigt frafald. 

Konverteringsoptimering handler om at guide dine besøgende igennem en rejse - lede dem, og besvare deres ubevidste spørgsmål når de opstår - og forstå at der er visse personer der ALDRIG kommer til at købe dine produkter - hvor meget du end trygler dem, presser dem eller lokker dem. 

-Karsten

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 21:55

Jeg ville personligt falde for dag til dag levering. Jeg tror måske at nogen kan blive lidt skræmte ved 600 kr. i fragt - men det er jo fordi de ikke tænker over at tingene vejer en del. Har du ingen konkurrenter på netop dine varer - så ville jeg nok gemme de 400 kr. i varernes pris og så have 200 kr som fragt.

Ja, jeg mener at man skal være åben om sine fragtpriser. Jeg synes ikke man behøver at skilte med dem i gule kasser eller lign. Blot de er tilgængelige og ikke skjules for folk. Det kunne såmænd også bare være et menupunkt som hed »fragt og levering« eller lign. - hvor man fik priser samt beskrivelse af leveringsmetoden, tidspunkter osv.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)