Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hønen og ægget...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! Cool

Jeg har siddet og flettet lidt med et koncept og en forretningsplan sammen med 2 venner. Vi er studerende (=flade) og har efter længere tids planlægning købt domæne der passer til vores koncept..

Desværre (!!) er vi ikke så skarpe til det designmæssige som vi havde håbet. Vi arbejder i joomla, og det går egentlig fint nok - designet har vi lavet i Artisteer... men det blir bare ikke RIGTIG godt - Så nu er vi i tvivl..

Hvordan går vi videre med vores projekt?? Skal vi først ud og låne penge til et smart og funktionelt design, som passer til vores behov, eller skal vi først finde kunder, der er interesserede i vores koncept?

Jeg har altid været vandt til, at det er nemmere (og rarere) at sælge noget, når man rent faktisk har en vare at vise frem - vi har egentlig kun vores vision..

M. Thorborg sagde for nyligt i sit talkshow: "Det koster penge at tjene penge".

Højt humør herfra, og god påske

Mvh. Christian 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:16

Yes - det koster penge at tjene store penge. Men har man ingen må man bare komme igang alligevel.

Forslag:

1) Få en person med ind over som bare kan designe/kode

2) Brug rentacoder.com - her kan du book en lille Thai mand til hvad du ønsker.

3) bare gå i gang med Joomla eller Wordpress med en standard template og se om jeres ide holder

Held og lykke med projektet!

:-)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 14:19

Mange ligger ud med at sælge deres varer eller i det mindste skabe en stor interesse for det. Og hvis man så ved at der vil være nogle penge at tjene, har man bedre smavittighed når man skal ned og have sin kassekredit.

Men sådan en som mig har f.eks. ikke hjemmeside endnu. Jeg er kørende sælger og har ansat en sælger mere her 1/1-2010. Eneste grund til jeg faktisk ikke har en hjemmeside er egentlig at der ikke er nogen som har reageret på min tråd hvor jeg siger jeg mangler en lækker hjemmeside. Men den skal være lækker.

Men vi kan ikke komme udenom at en hjemmeside i dagens danmark er nødvendig hvis man skal have en succesfuld forretning. Jeg skal bare have en informations side til at fortælle lidt om mig, men da du ikke siger noget om jeres produkter osv. vides det ikke om det er en hjemmeside eller webshop i søger.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 14:25

Vi søger bare en hjemmeside Smile

Eller rettere: vi søger et "template" og et "logo" til en hjemmeside.. indholdet kan vi godt selv administrere.

Med venlig hilsen Christian

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 17:24

Hvis jeg skal lave en eller anden hjemmeside som ikke behøver at være den store flash side så bruge jeg det som hedder Netobjects. De har mange forskellige templates og det er meget nemt at bruge. Det kan prøves gratis inden man køber den nyeste version.

Der er det også muligt at købe flere templates.

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30

Christian Ez:

Jeg har altid været vandt til, at det er nemmere (og rarere) at sælge noget, når man rent faktisk har en vare at vise frem - vi har egentlig kun vores vision..

Det er korrekt. Omvendt er det næsten altid en god idé at få vist sit produkt/ide frem så hurtigt som muligt. Des tidligere i et projekt der skal ændres kurs, jo billigere er det.

Gå ud og fortæl 3-5 potentielle kunder at I snart er færdig med studierne - da der jo er finanskrisen og ingen ansætter, vil I gerne afprøve jeres egen idé i stedet. Og hør så om de ikke vil afsætte 5-10 minutter til at høre oplægget og fortælle hvad de synes om det.

Hvis kunderne ligefrem vil underskrive en ikke-bindende tilkendegivelse på at de er interesseret, er det nok ikke så farligt at smide 10.000 efter en hjemmeside.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:58

Hej Christian...

Bare kom fra start af, og se om jeres ide er noget der kan bære, at man er fattig betyder jo bare at man må tage tingene lidt hen af vejen....

Med hensyn til jeres Template, hvis i har en grund ide, og har fået det nogenlunde ud , uden at det er blevet "helt rigtig" , jamen så er vi jo da et stykke af vejen allerede, så skal vi have fundet ud af at rette jeres artisteer template til, der kan det meste jo skiftes og flyttes rundt via bla. CSS.

Hvis det skulle have jeres interesse kan i kontakte mig på min mail claus@nielsen.in.th , så kan vi tage det videre derfra

Claus

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)