Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg er lige blevet snydt for 20.000 kr.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

Nicolaj:

Bautik:

En god idé kan være at nævne at du gerne vil offentlige gøre din behandling med dem på Amino og erhvervsbladet da du mener at andre ikke skal igennem sammen tur og blive snydt.? :)

Og hvis de ikke vil makke ret, så laver du en Amino tråd med deres navn og forløbet :) Det er vel kun fair :)

Der er vist noget med at man ikke må svine andre virksomheder til på Amino Smile

Jeg gider heller ikke det med trusler - Jeg har ikke truet med at skifte netværk, det gør jeg bare og jeg truer heller ikke med dårlig omtale for ligeså snart jeg har fået mit resterende tilgodehavnde, så ryger der et blogindlæg ud i cyberspace og jeg skal nok smide et link her på Amino Smile

Det er jo ikke svine til hvis det er en konstruktiv tråd og du måske vil høre hvad andre syntes om den behandling du har fået og om de har nogen erfaringer med dem :P? TWist it a bit :)

Har du hørt mere fra dem?

Nej der er påskeferie, men det er alligevel den samme smøre jeg får hver gang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er spændt på at høre hvem der er ved at tage dig i røven... Håber du afslører det på et tidspunkt, for det er fuldstændigt utilgiveligt den behandling de gir dig. 

Har selv 2 sager kørende pt. En på 12000 kr, og en på ca. 18000... Jeg tror det ender med jeg får pengene, så vil ikke afslører hvem. Men hvis de ender med at tage mig i røven, så giver jeg dem samme behandling.. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)