Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ændring på hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kan I give mig lidt feedback på forsiden af min hjemmeside. Nærmere de 3 bokse med tilbudene. Hvad synes I om dem?? Lægger I mærke til dem? Får I lyst til at klikke på dem. Er de overskuelige?

I skal ikke kigge på resten af siden, med hensyn til priser osv., det mangler jeg stadig.

På forhånd Tak

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 22:10
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 22:14

Jeg synes du skal ændre tekstfarven til sort, da det ellers er for svært at læse.

Og hvordan forholder det sig med, at I/du arbejder med SEO, men at teksten er et billede? ;)

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Skrevet kl. 22:25

Det kommer, skal jo lige have det optimale layout - som så er grunden til spørger herinde:-)

Det er nemmest for mig ved at bare sætte billeder ind, indtil jeg har fundet det rigtige. Derefter kan jeg bruge tid på at lave CSS og HTML til den endelige løsning. Istedet for at lave det flere gange.

Håber det var svar nok :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23

Boks i midten virker placeret forkert passer ikke med farver over og under

tog lidt de andre sider

Hold fokus mine øjne bliver trætte af at kigge på for mange farver , som ikke er naturligt sammensat i designet .

http://www.webarena.dk/kontakt  er f.eks. kontaktsiden er en linje , som køre over i sort menu , hvorfor ikke holde i en farve ,lettere at overskue hjemmesiden synes jeg

Telefon nummer skulle nok være grønt eller rødt , slet ikke den blå farve den virker lidt malplaceret , forvirre mine øjne.

Forum nyeste forside ligger halvt ude i det sorte banner og på siden , meget svært at læse dette

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:25

Hej Dino. 

1. Lægger i mærke til dem - mjo det gør man vel - specielt når man bliver spurgt om at kigge på dem - 

2. Får man lyst til at klikke på dem - svært at sige - siden jeg ikke rigtig synes noget af det er relevant for mig - men det er der sikkert en del der synes.

3. Er de overskuelige - nej det synes jeg ikke - jeg synes de er for teksttunge og for nørdede - ment på den måde at hvis jeg bare var ude at kigge efter en hjemmeside til mit firma - ville jeg ikke ane hvad der lå bag de 2 forskellige muligheder. CMS er vel sagtens standard i dag - så brug pladsen på noget der gør at jeg har lyst til at klikke...

-Karsten

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:29

Hej Dino,

Dine hjemmeside ser rigtig prof ud og kan godt lide selve farverne. 

Og det eneste der "skær" i mine øjne, og virker billigt og amatør agtigt er netop de 3 bokse. Bliver træt i øjnene af at læse dem - og dit logo virker samme vej. 

Ellers ser det virkelig godt ud!

Partner @ The Social Agency 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:45

Skriften kunne godt være mere klar og tydelig. Anden skrifttype/-farve - jeg ved det ikke helt. Måske burde den orangerøde farve være mere rød? Ellers meget godt med flere farver. Du trænger til lidt korrekturlæsning.

Der er lidt for meget indhold på siden, synes jeg. Jeg tror, min pc-opsætning er meget almindelig, men jeg kan ikke se det nederste af siden uden at scrolle, så det er trist, hvis vigtige informationer står der.Smile 

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:23

Hej Dino,

Nu er der jo en masse positivt at sige om din side, men jeg går ud fra du er mest interesseret i den "konstruktive feedback" :)

Tre ting slår mig:

1. Siden virker en smule rodet. Det er som om der ikke helt er styr på kolonne-inddelinger og at alting ikke helt er i niveau. Måske de skrå "bars" i de 3 øverste kasser også bidrager til dette?

2. Farverne virker lidt "spraglede" og svage. Jeg tror at et klarere farveudtryk også ville hjælpe på punkt 1.

3. Taleboblen ved dit logo brugte jeg tid på at undre mig over. Medmindre dit navn er et stærkt brand i forvejen, ser jeg ikke fordelen af at skrive navnet på denne måde i logoet. (Der er sikkert en del der er uenige med mig i det, og der kan også være argumenter for det modsatte, netop fordi troværdighed er noget du slår stærkt på på siden - men det er min holdning).

Mvh Anders

Specialforhandler af førsteklasses italiensk vin.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:32

Dino:
Nærmere de 3 bokse med tilbudene.

Jeg ville fjerne den "outerglow" eller skygge du har på den tekst der bliver for meget PS over det, lav i stedet skyggen 1px fra kant med 1-2 px i size herved gør du faktisk teksten skarpere.

Håber du forstår hvad jeg mener :)

/allan

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)