For at være helt ærlig, så røg mine øjne først ned på overskriften med "Webdesigen..." Og jeg var faktisk i gang med at scrolle ned af siden, inden jeg kom til at tænke på, at det var boksene jeg skulle se på.
Jeg synes at det er et problem at kvaliteten af de 3 bokse er meget ringe, nu da du er webdesigner. Det er primært teksten der er et problem. Der er egentlig lidt det samme med dit logo, kvaliteten er ikke helt i top.
Samtidig synes jeg at det lille billede med telefonen i højre hjørne er lidt dårligt lavet. Det ligner lidt noget som er fundet i clipart.
Gik lidt på kvaliteten, og så skal du selvfølgelig teste din forside ;)
Mvh.
Nikolaj
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Jeg er rimeligt kræsen med webdesign, men jeg synes sgu, at dit ser super godt ud. Jeg synes ikke, at de 3 bokse ser amatøragtige ud, faktisk kan jeg rigtig godt lide dem. Men skrifttypen bør ændres, synes jeg. Det er en ubehagelig skrift at læse.
Nu har jeg fjernet boksene og gjort det mere stilrent. Boksene var ment som en forsøg på at sælge mere, men kan nu godt se at for at sælge webdesign, er det lidt tarveligt med 3 for en 10¨'er tilbud/design :-)