Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ændring på hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

For at være helt ærlig, så røg mine øjne først ned på overskriften med "Webdesigen..." Og jeg var faktisk i gang med at scrolle ned af siden, inden jeg kom til at tænke på, at det var boksene jeg skulle se på.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:43

Hej Dino,

Jeg synes at det er et problem at kvaliteten af de 3 bokse er meget ringe, nu da du er webdesigner. Det er primært teksten der er et problem. Der er egentlig lidt det samme med dit logo, kvaliteten er ikke helt i top.

Samtidig synes jeg at det lille billede med telefonen i højre hjørne er lidt dårligt lavet. Det ligner lidt noget som er fundet i clipart.

Gik lidt på kvaliteten, og så skal du selvfølgelig teste din forside ;)

Mvh.

Nikolaj

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:06

Hej Dino,

Jeg er rimeligt kræsen med webdesign, men jeg synes sgu, at dit ser super godt ud. Jeg synes ikke, at de 3 bokse ser amatøragtige ud, faktisk kan jeg rigtig godt lide dem. Men skrifttypen bør ændres, synes jeg. Det er en ubehagelig skrift at læse.

Ellers: Yes

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:12

Tak for så god respons fra jer Alle :-)

Nu har jeg fjernet boksene og gjort det mere stilrent. Boksene var ment som en forsøg på at sælge mere, men kan nu godt se at for at sælge webdesign, er det lidt tarveligt med 3 for en 10¨'er tilbud/design :-)

Logoet bliver også ændret. Snarest.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)