Hej Jesper.
Det korte svar er: - Den mest relevante side...
Det kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget, så her er lidt mere:
Den side der bedst besvarer dine besøgendes ubevidste spørgsmål omkring dine produkter, og som lever op til den forventning du har stillet dem i dine adwords annoncer.
Jeg hæfter mig ved at din landing page #2 - ikke nævner noget om en oksekødskasse hvilket jeg ville forvente var noget du ville skrive i din adwords annonce - med andre ord bryder du en tråd, og bliver mere generel (altså oksekød - fremfor den mere specifikke "oksekødskasse") - det ville jeg mene var et problem for din landing page.
En anden ting med #2 er - at du starter med at forklare noget omkring slagtningen af dyrene - altså en "bonus information" der normalt ville blive leveret til den bruger der søger disse information. Noget helt andet er at ordet slagtning kan have en negativ indvirkning på den oplevelse du prøver at give dine besøgende. Det kan virke omsonst, men ikke alle kan lide at -vide- at køerne faktisk bliver slagtet - og da det ikke er en essentiel viden at give folk - synes jeg du skal overveje at helt udelade det.
Dit sprog - er min erfaring - bliver bedre når du henvender dig direkte til den enkelte bruger - det gør du ikke ved at skrive som om du holder et foredrag for en samling af mennesker. Skriv personligt og med kant.
Spørgsmål - hvorfor kommer jeg ind på en uddybende side når jeg klikker på produktbilledet? - Jeg vil intuitivt forvente at jeg får præstenteret et større billede af det billede jeg klikker på - det er nok noget dine besøgende vil straffe - fordi du ikke levere det de forventer.
Til sidst:
Tag ikke mine ord for det - TEST DET - Det er dine besøgende der er eksperterne - ikke nogen af os.
Med Venlig Hilsen
Karsten Lund
optimeria - effektiv konverteringsoptimering - Hvor stort er hullet i din e-forretning / Web-analyse -