Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god Landingpage?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og prøver at lave en god Landingpage til mine adwords annoncer.

Her er der et forslag Annasmindes oksekødskasse 

Eller det her med mere tekst? Annasmindes Oksekødskasse

Det er bare lige for at jeg kan få sporet mig ind på hvad en god landingpage er!  Hvis i har andre kommentar er i velkommen til at skrive dem;-)

Dbh.

Jesper Riel

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:00

En god landingpage er en landingpage der sælger dine produkter. Jeg ville lege med www.google.com/websiteoptimizer hvis jeg var dig, og teste konverteringsrater på de forskellige udgaver.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:56

Den første vil jeg sige. Hvis du omdøber url til oksekodskasse.htm

Grunden er at den side kun har den ene vare som du vil sælge. Den anden side får man for mange valgmuligheder.

Evt. lidt mere tekst som

Fyld fryseren op med dette lækre kvalitets Limouseine oksekød, så du altid har mad til i morgen aften.

I denne oksekødskasse fra Annasminde er der nogle gode stege og bøffer som alt sammen skåret af det rigtige lækre og møre Limousine oksekød som har fået lov til at hænge i mindst 14 dage. Kørene har græsset frit på engen og den ganske korte transporttid til slagteriet betyder at de ikke bliver stresset før slagtning.

Kødet er pakket i en 20 kg kasse med tilhørende opskrifter til hvert enkelt stykke.

(evt en liste over kødstykkerne)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:51

Hej Jesper,

Jeg vil give Mattias helt ret i at du skal lave en test i Google Website Optimizer for at se hvilken landing page der preformer bedst. Det kan være noget nær umuligt at bestemme hvilken en der er bedst til lige præcis dine besøgende.

Umiddelbart vil jeg sige at de 2 som du kommer med er gode på hver deres måde. Den ene ser godt ud visuelt mens den anden har mere faktuel viden samt CTA.

Jeg har netop skrevet en blog omkring landing page optimering / konverteringsoptimering. Du er selvfølgelig meget velkommen til at følge vores blog, da der sikkert vil være noget du kan bruge i fremtiden om konverteringsoptimering m.m.

Men mit bedste råd er test..

Held og lykke med shoppen.

Mvh.

Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 22:06

Hej Jesper.

Det korte svar er: - Den mest relevante side...

Det kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget, så her er lidt mere:

Den side der bedst besvarer dine besøgendes ubevidste spørgsmål omkring dine produkter, og som lever op til den forventning du har stillet dem i dine adwords annoncer.

Jeg hæfter mig ved at din landing page #2 - ikke nævner noget om en oksekødskasse hvilket jeg ville forvente var noget du ville skrive i din adwords annonce - med andre ord bryder du en tråd, og bliver mere generel (altså oksekød - fremfor den mere specifikke "oksekødskasse") - det ville jeg mene var et problem for din landing page. 

En anden ting med #2 er - at du starter med at forklare noget omkring slagtningen af dyrene - altså en "bonus information" der normalt ville blive leveret til den bruger der søger disse information. Noget helt andet er at ordet slagtning kan have en negativ indvirkning på den oplevelse du prøver at give dine besøgende. Det kan virke omsonst, men ikke alle kan lide at -vide- at køerne faktisk bliver slagtet - og da det ikke er en essentiel viden at give folk - synes jeg du skal overveje at helt udelade det. 

Dit sprog - er min erfaring - bliver bedre når du henvender dig direkte til den enkelte bruger - det gør du ikke ved at skrive som om du holder et foredrag for en samling af mennesker. Skriv personligt og med kant.

Spørgsmål - hvorfor kommer jeg ind på en uddybende side når jeg klikker på produktbilledet? - Jeg vil intuitivt forvente at jeg får præstenteret et større  billede af det billede jeg klikker på - det er nok noget dine besøgende vil straffe - fordi du ikke levere det de forventer. 

Til sidst:

Tag ikke mine ord for det - TEST DET - Det er dine besøgende der er eksperterne - ikke nogen af os. 

Med Venlig Hilsen

Karsten Lund

optimeria - effektiv konverteringsoptimering - Hvor stort er hullet i din e-forretning / Web-analyse -  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)