Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i er mest brugervenligt?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at vi prøvede den med farver er med det i tankerne at folk hurtigere kan genkende deres logo når der er farver på.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:03

Hej,

synes helt klart at den Hollandske med de mindre ikoner er bedre. Man skal scrolle alt for meget på den danske side...

Jørgen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 01:40

Hej Silvan. 

Du har sat os alle i en umulig situation, da vi skal bedømme dit design på baggrund af en helt konkret feature - derfor vil du få alles subjektive mening - da de nu har tænkt over det.

Det er ikke meningen med exempelvis en brugervenlighedsundersøgelse - der handler det om at fortolke folks reaktioner - fordi vi ved - at folk fortæller stort set aldrig sandheden - i hvert fald i forhold til deres adfærd skulle de - uprovokeret og uvidende browse samme 2 sites.

Når det så er sagt - synes jeg du skal lade det være op til dine brugere - kan du se nævneværdigt forskel på adfærden? - det var helt sikkert en ting jeg ville teste - og ikke bare bede om andres subjektive mening om (selvom jeg sagtens kan forstå det - og elsker også selv folk gi' mig deres mening - forskellen er bare - jeg bruger den ikke)

Der er fordele og ulemper ved begge - og derfor ville jeg lade det komme an på en test - det burde ikke tage lang tid at fastslå om der er forskel på de 2 siders performance - og så kan du jo gå videre med næste punkt på din liste over mulige steder at lave konverteringsoptimering.

-Karsten

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 06:48

Stemmer også på den danske Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 14:26

Silvan Popovic:

Grunden til at vi prøvede den med farver er med det i tankerne at folk hurtigere kan genkende deres logo når der er farver på.

Vi har her nemlig også gjort os overvejelser om logoerne skal have farve eller blot være gråtonet. Vi er dog også nået frem til din konklusion med genkendelighed.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 138
Fra  MyTrendyPhone Skrevet kl. 23:14

Det er rart at der er andre der tænker på samme måde. Har I lavet A B test på hvad der konverter bedst?

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Den hollandske (små ikoner) er mest brugervenlig, da man ikke skal scrolle særlig langt ned ad siden for at se de sidste valgmuligheder. Den danske (store ikoner) er dog mest nydelig at se på, og fungerer som sådan også relativt brugervenligt. Så det kommer lidt an på hvorvidt I går efter at det skal være så brugervenligt som muligt, eller det godt må være en god mellemting mellem overskuelig, brugervenlighed og en flot opstilling. Jeg ville umiddelbart vælge den danske løsning, som værende den gennemgående i jeres webshops.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)