Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Iphone.... hvor??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Nu har jeg søgt "hele" nettet igennem efter billige Iphones, og synes det er en jungle uden lige - har både set på priser uden abonnement, samt 6 måneders minimums forbrug.

Nogle der har en god ide til hvor telefonen kan fåes billigst? Kan det evt. betale sig og købe den i Sverige, eller får man så en svensk brugerflade?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, min gamle Nokia Comm. som jeg var meget glad for fik sig en tur på klinke gulvet - det kunne den så ikke tåle :)

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:01

Køb din iPhone med abonnement hos 3 eller hvis det skal være uden abonnement, så kan CBB også anbefales. CBB har en iPhone uden binding for 4.188 kr. inkl. 1 gb trafik om måneden. 

Hvis du køber den hos 3 kan du slippe afsted med 899 kr. i udbetaling og en mindstepris på 4.692 kr. Her får du et abonnement til 599 kr. med hver måned, så du kan bruge din iPhone som det passer dig.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:39

Hej igen

Kan man hos 3 betale minimums forbruget up front, og så opsige abonnementen med det samme? Vi har i dag et udmærket abon. hos TDC med fri data trafik mv, som jeg reelt ønsker at bibeholde?

Nokia har også fået nogle nye telefoner, er de noget værd - altså disse nye smartphones som minder meget om Iphone mv?

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 09:41

3 er til min viden det eneste selskab i Danmark, der simlåser deres telefoner. Jeg ved ikke om det er muligt at låse den op før tid. 

iPhone er one of a kind. HTC er nok det tætteste du kommer på en udfordrer, men iPhone er ganske enkelt bare så intuitiv og hurtig på alle fronter.

Eneste minus ved iPhonen er, når du skal skrive SMS'er. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:17

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:21

Bendtsen:

Nokia har også fået nogle nye telefoner, er de noget værd - altså disse nye smartphones som minder meget om Iphone mv?

HTC Legend eller Sony Ericsson X10 er måske en mulighed, begge fåes hos TDC både med og uden abonnement.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:22

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:25

Hej Nicolaj

Ok, hmmmm og hvad er den store forskel , spørger han dumt :)

Bendtsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:28

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:36

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)