Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Iphone.... hvor??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Hvis du køber den hos 3 kan du slippe afsted med 899 kr. i udbetaling og en mindstepris på 4.692 kr. Her får du et abonnement til 599 kr. med hver måned, så du kan bruge din iPhone som det passer dig.

Det er kun delvist rigtigt. Du får fri datatrafik (20 GB), fri SMS og MMS.og derudover kan du  kan du frit ringe til andre 3 mobiler, men kun 300 minutter om måneden til øvrige.

3 minuttakserer, og har en opkaldsafgift på 35 øre. Så hvis du, ud over at bruge meget data også taler meget, kan iDeal blive en halvdyr fornøjelse. Men uanset hvad man gør, er iPhone dyr. Også for dyr efter min mening.

Det er godt nok ikke en iPhone, men du kunne overveje at kigge på HTC's nye legend. Den kan du sandsynligvis også få med tilskud, på dit TDC abonnement. Med mindre du har deres FlexConnect abonnement naturligvis. Men hvis du har det, har du også selv bedt om det Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Andreas Lolk:

3 er til min viden det eneste selskab i Danmark, der simlåser deres telefoner. Jeg ved ikke om det er muligt at låse den op før tid.

Det kan man godt, men det koster 500 kr. Gjorde det selv, da jeg for nyligt solgte min iPhone efter bare fire måneder. Tro mig, smartphones er overvurderede :) Web surfing på små skærme er noget lort, selv med iPhones fine navigation.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 12:49

Jonas Bentzen:

Andreas Lolk:

3 er til min viden det eneste selskab i Danmark, der simlåser deres telefoner. Jeg ved ikke om det er muligt at låse den op før tid.

Det kan man godt, men det koster 500 kr. Gjorde det selv, da jeg for nyligt solgte min iPhone efter bare fire måneder. Tro mig, smartphones er overvurderede :) Web surfing på små skærme er noget lort, selv med iPhones fine navigation.

Der er jeg meget uenig. Selvom jeg har en lille skærm på min HTC diamond, så fungerer den godt til alm. læsning af blogs mm. Du kan ikke bruge den i samme stil, som du kan med computer, men det er den heller ikke beregnet til.

Til at læse diverse blogs og nyhedssites på farten er det en perfekt anordning til den travle mand. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 13:02

Jeg kan anbefale BiBoB (som er det same som CBB efterhånden)...

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)