Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Converter en PNG fil til vektor ??????

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et logo som PNG fil som jeg skal have vektoriseret med de bedste detaljer (ikke vild detaljer i logoet) men det vil ikke som jeg vil !

Er der nogle som har en løsning ?

MvH

Kenn Bo

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:45

Hvis det er et ret u-detaljeret motiv - og PNG-filen er i høj opløsning - så kan du f.eks. LiveTrace' motivet til et vector-baseret motiv via et program så som Illustratror. Men det kræver noget erfaring og noget trial'n'error at få et godt resultat.

Men i mange tilfælde kommer du ikke uden om at manuelt skulle rentegne motivet fra bunden af og så blot bruge det oprindelige motiv som en skitse.

/Jesper

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 20:55

Hej Jesper

Har skam prøvet dét, men det største problem er den IKKE er i høj opløsning og der er skygger på den som ikke skal med i det vektoriseret fil. Og skyggerne ligger på kryds i motivet-hvis det giver noget forståelse. Er rimelig godt gående i illustrater - men lige denne opgave er lidt besværligt. Og lave pngén som pdf i højtppløsende og derefter live trace den giver ikke tilfreds resultat.

Håbede blot der lige var én person som var lidt fix i fireworks(PNG-filer) som kunne fortælle hvorfor der står vektor i værktøjlinjen der men som ikke gør noget vektor- eller vidste om man kunne vektoriser i Fireworks.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:59

Hej kenn

Da jeg tror du har prøvet den bedste løsning tror jeg ikke denne her virker men prøv man ved aldrig :)

/allan

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:50

Hej Kenn.

Send den gerne til mig på mail@jesperskov.dk - så kan jeg få en grafiker til at rentegne den til en meget god pris. Er det ikke så avanceret, bør det ikke tage ret lang tid, og så er kvaliteten i orden.

// Jesper Skov

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Skrevet kl. 17:10

Tak for tilbudet Jesper, men jeg har selv gjort det nu - troede blot der lige var en "genvej"  - griner !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)