Pointen er, at dem der skal booke den slags artister, sagtens kan finde ud af hvor de skal henvende sig - og det fandt jeres festudvalg jo også ud af. Det beviser jo netop min pointe :)
Du skriver at folk nok skal finde det de leder efter hvis de vil have det.
Jeg vil dog give dig ret i at jeg overdrev lidt, for selvfølgelig er der på om det er et unik produkt (herunder kunstnere) eller et udbredt produkt (fx nokia telefoner)
Det du skriver om at det kun er proffesionelle der booker hit-kunstnere er også noget vrøvl, medmindre du vil kalde et festudvalg på en handelskole (HHX) for proffer, vi skulle have lejet medina i november, men desvære spillede hun koncert et andet sted, så den holde ikke helt
Pointen er, at dem der skal booke den slags artister, sagtens kan finde ud af hvor de skal henvende sig - og det fandt jeres festudvalg jo også ud af. Det beviser jo netop min pointe :)
Så alt det seo i sidder og laver er spildt? For folk skal nok finde din side ? forstår jeg dig ret, for ellers er det du siger jo en modsætning
Nej SEO er ikke spildt - SEO hjælper dog dig og festudvalget til at finde nemmere frem til Medinas bookingselskab f.eks.
Du skal regne med at der er en eksklusiv bookingselskab på Medina, i dette tilfælde er det Soulcamp, så der flere andre bookingselskaber som laver en booking aftale med Soulcamp eller Medina måske omkring booking af hende. For dem er det mere vigtigt at få en SEO optimering end det f.eks. kan være for Soulcamp, for går du ind på Medinas myspace, så vil du se Soulcamp står som booking. Men det betyder heller ikke at Soulcamp ikke skal arbejde med SEO. For skriver du book medina eller medina så kommer soulcamp ikke frem på den første side. Skriver du book Medina så kommer djbooking.dk som det aller første.