Nej okay, jeg fik vist formuleret mig forkert. Det er selvfølgelig muligt at booke kunstnerne. Det, som jeg mener, er, at jeg synes ikke, at det er gjort tydeligt, hvor henne det skal ske, og jeg mener, at dette kunne gøres meget mere tydeligt via f.eks. en hjemmeside til hver kunstner. Det ville resultere i flere jobs. Jeg er i hvert fald overbevist om, at den almene forbruger ville have svært ved at finde vej til bookingen. Mvh Alexander |
Alexander Langhede Andersen:Det ville resultere i flere jobs. Jeg er i hvert fald overbevist om, at den almene forbruger ville have svært ved at finde vej til bookingen.
Nej, den "almene forbruger" er slet ikke kunde til booking af populære - og derfor dyre, kunstnere. Det er alene mere eller mindre professionelle fest- og koncertarrangører der gør det, og de ved altså godt hvor de skal ringe hen.
Hvis man skal give gode råd til en branche er det en god ide at sætte sig lidt ind i hvordan den fungerer :)
Det er generelt set tåbeligt, at løse "problemer", som slet ikke er et problem. Der rigeligt med rigtige udfordringer at tage fat i.