Hejsa Jamen så vil jeg da også byde ind. Hvad jeg har: Coaching i alle former, lifecoaching, businesscoaching, stress ovs ovs. Ja så har jeg faktisk også en del brandudstyr, brandslukkere, røgalarmer og rigtig meget første hjælp. Det skal jeg bruge: Design af, hjemmeside, plakater, logo, visitkort, brevpapir, brochure, og tryk af det samme Så bare meld ind:) |
Martin T vi skal have en barder kategori på Amino!
Det må de nu gerne, for jeg modtager jo netop ingen honorarer, eller skjulte kompensationer for det. Og desuden delatager jeg her som privatperson - ikke som virksomhed (men fik jeg gaver eller honorar for det ville det iøvrit være underorrdnet). Hvis I alle derimod fast sendte mig en flaske rødvin om måneden for min indsats her, ja så ville det være et problem - men dem har jeg altså ikke set noget til endnu :) > Jeg kan umiddelbart ikke se det smarte i byttehandel på den måde. Nej, det kan også godt være svært - med mindre man, som det fremgik af første indlæg, bruger det til at lave sorte deals uden moms og skat. En anden fordel ved byttehandler er, at man nogle gange på den måde kan få en "kunde" som man ellers ikke ville få - måske fordi det netop er byttehandlen der bringer de to parter sammen. Det jeg synes kan være svært ved byttehandler er, at værdigsætte dem, når der indgår ikke fysiske ydelser. Hvis f.eks. skulle bytte arbejdstimer med en tekstforfatter eller designer her fra Amino, hvordan skal det så beregnes. Jeg tager mindst 1650 i timen - de fleste designere ligger under det halve. Skal de så give to timer hvor en jeg giver? Er det rimeligt? Det er lidt lettere hvis man byter fysiske "dimser", som der er en rimelig stabil markedspris for |
MEN hva faen - vi er alle iværksættere herinde, lad os give lidt håndslag og hjælpe hinanden på vej... Det er jo det iværksætter til iværksætter er til for! Og ja du er nok en af alle dem herinde som har kommet med flest gode råd til os herinde, hvilket jeg ved at der er mange som værdsætter herinde inklusiv undertegnede! Og så vil jeg gerne som en af de første give et par gode flasker vin på www.mouvin.dk''s regning:-) Kom med adressen så er der et par gode flasker på vej herfra:-) |