Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin T vi skal have en barder kategori på Amino!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 17-11-2006 17:35:22
Forfatter: alsc
God ide.

Derfor vil jeg også smide linket til www.absi.dk som netop er baseret på bartertankegangen.

Idéen med www.absi.dk er rigtig god, kender den godt....

MEN det koster penge!! Så er hele idéen med barder jo væk....:-)

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:21
årh Hr. Mouritzen, godt nok ved jeg at man skal passe på pengepungen, men 4.500 som engangsbeløb+ 200 kr. pr. måned er da billigt sluppet på sigt. 
Tænk på hvor mange legekammerater du får ;o)

Kan I iøvrigt ikke fabrikere nogle "reklame, nej tak" klistermærker, så jeg ikke får mere reklame i min fysiske postkasse?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:24
> Og lad os nu bare glemme alt blabla.. om moms og andet pjat

Jeg synes det er en meget dårlig ide at gøre Amino til et kriminelt forum - særligt taget i betragtning af, at de fleste af os ikke lægger skjul på hvem vi er. SKAT læser også debatter, og andre kan finde på at stikke.

Ideen med et barter-område er god nok, omend jeg nok ikke kommer til at bruge det meget selv.
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 18:35
Hehe...

Ja men helt ærligt, hvorfor betale 4.500 kr. + 200 om måneden for at få lov til at bytte nogle ydelser????? Og glem alt om netværks grupper osv. Dem svømmer vi i efterhånden.... Mange iværksættere dør af snak inden de kommer igang:-)

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 18:40
Dato: 17-11-2006 18:23:39
Forfatter: Mikkel deMib
> Og lad os nu bare glemme alt blabla.. om moms og andet pjat

Jeg synes det er en meget dårlig ide at gøre Amino til et kriminelt forum - særligt taget i betragtning af, at de fleste af os ikke lægger skjul på hvem vi er. SKAT læser også debatter, og andre kan finde på at stikke.

Ideen med et barter-område er god nok, omend jeg nok ikke kommer til at bruge det meget selv.

Ja måske gik mine eksempler lidt over gevind,

MEN at du kommer i mit nyhedsbrev til mine 50 T brugere og jeg får
4.000 klik på en anden Amino brugers side gør hverken Amino til et
kriminelt forum eller får mig til at ligge søvnløs om natten...

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 18:43
God idé med "nej tak" klistermærker:-)

Det er klar i næste uge....

"Nej tak - vi er tilmeldt www.bladportal.dk" Den er go''

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:57
> MEN at du kommer i mit nyhedsbrev til mine 50 T brugere og jeg får
> 4.000 klik på en anden Amino brugers side gør hverken Amino til et
> kriminelt forum eller får mig til at ligge søvnløs om natten...

Det er så din holding, men det kan meget let være momssvindel. Og det synes jeg ikke Amino skal bruges til at reklamere for. I så fald synes jeg også vi skal lave et forum om hvordan man bedst afsætter hælervarer, importerer ulovlige mærkeværer, eller sælger hårde stoffer. Nej du, det hører ikke til Amino, ligeså lidt som ulovlige handler af enhver art. Skal der være et barterområde her, synes jeg det er vigtigt at det følges op at god hjælp til iværksætterne om hvordan det gøres lovligt.

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:58
Dato: 17-11-2006 18:43:17 Forfatter: Mouritz God idé med ''nej tak'' klistermærker:-)

Det er klar i næste uge....

''Nej tak - vi er tilmeldt www.bladportal.dk'' Den er go''

Husk lige "reklamer" foran "nej tak", ellers er det ikke sikker man forstår hvad det er der siges nej tak til :-)

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Skrevet kl. 19:17
Dato: 17-11-2006 18:56:45

Det er så din holding, men det kan meget let være momssvindel. Og det synes jeg ikke Amino skal bruges til at reklamere for. I så fald synes jeg også vi skal lave et forum om hvordan man bedst afsætter
Dato: 17-11-2006 18:56:45

Det er så din holding, men det kan meget let være momssvindel. Og det synes jeg ikke Amino skal bruges til at reklamere for. I så fald synes jeg også vi skal lave et forum om hvordan man bedst afsætter hælervarer, importerer ulovlige mærkeværer, eller sælger hårde stoffer. Nej du, det hører ikke til Amino, ligeså lidt som ulovlige handler af enhver art. Skal der være et barterområde her, synes jeg det er vigtigt at det følges op at god hjælp til iværksætterne om hvordan det gøres lovligt.

hælervarer, importerer ulovlige mærkeværer, eller sælger hårde stoffer. Nej du, det hører ikke til Amino, ligeså lidt som ulovlige handler af enhver art. Skal der være et barterområde her, synes jeg det er vigtigt at det følges op at god hjælp til iværksætterne om hvordan det gøres lovligt.

hælervarer, importerer ulovlige mærkeværer, eller sælger hårde stoffer???????????????? Godt at vi har alle herinde har forskellige meninger:-) Jeg har nu aldrig sammelignet eksempel bannerbytte med at sælge hårde stoffer...? Men DeMib hvis det er din mening er det helt fint for mig... Lad os høre om der er flere som har meninger!? Og DeMib pas nu på, at der ikke er nogle at de virksomheder som udbyder konsulent timer i at rådgive virksomheder i Internet markedsføring(hvor seo hører under) ikke melder dig til skattefar for at rådgive herinde:-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 19:28
Jeg kan umiddelbart ikke se det smarte i byttehandel på den måde. Det vil da til enhver tid altid være det bedste at bytte sin service til lekvide midler, som man så kan bytte til en ny service/produkt - det er faktisk hele ideen bag begrebet penge :) Derudover vil sådan en byttehandel ikke kunne figurerer på en virksomheds årsomsætning..

Bare min mening :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)