Hej alle, Min partner og jeg arbejder på en ny webshop, og denne vil snart være klar til lancering. Vi er derfor for alvor begyndt at kigge på markedsføringsmuligheder, og vi har nu fundet vej til affiliate marketing. Vi har før arbejdet lidt med dette, men der har det været i den omvendte situation, hvor vi har haft et website, som vi gerne ville have reklamer på. Det betyder dog, at vi har en smule kendskab til emnet. Vi vil selvfølgelig gerne ud på så mange affiliate netværks som muligt, og vi mener også, at vi kan tilbyde en rigtig god procentdel af ordreværdien til diverse websites. Men vi har altså tænkt os at oprette os ved alle de netværks, hvor det overhovedet kan lade sig gøre - både i indland og udland. En forhindring for dette vil dog være, hvis affiliate netværkerne forlanger en form for forudbetaling af nogle af pengene før man kan blive oprettet hos dem. Vi har simpelthen ikke kapital til at kunne ligge så mange penge ud fra start af. Vi vil derfor gerne høre jeres erfaringer - forlanger diverse netværks, at man betaler penge på forhånd? Er det forskelligt fra netværk til netværk? Og i tilfælde af, at der forlanges forudbetaling - hvor mange penge vil der så almindeligvis skulle betales? Vi ser frem til at høre jeres svar Mvh Alexander |
Hej med jer..
Jeg har lige været igennem møllen som jer :-)
Jeg har webshoppen ModernWall.dk og den ville jeg også have ud til alle affiliate mediaer.
Men men men jeg skulle ligge minimum 1000,- moms til dem og nogen en del højere..
Krisetiden har gjordt det sværer og flere og flere kræver startkapital
Mikkel