Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domain Scam!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg vil bare lige advare mod en scam mail som jeg lige har modtaget. I dette tilfælde fra et Domain firma fra Hong Kong.

De skriver:

Dear CEO/Manager,

We are a Global Domain Name Registration Center in Hong Kong, mainly dealing with domain name registration and internet intellectual property rights protection. On March.25,2010 we received a formal application from a local company of your country who is applying to register some domain names with the keyword “adboost ” and register it as their keyword. After investigation, we find that you are the original user of the keyword. As this refers to your company name or trade mark, according to our policy, to avoid the confusion and dispute on the internet, we are responsible to inform you and would like to know your ideas. If you agree about this issue, we will finish the third company's registration. If you don't agree the third company’s registration, please inform me. I’m looking forward to your reply. Thanks for your understanding and cooperation.

Kind Regards,

Derek Fan

Det er selvf. scam, og efter en kort søgning fandt jeg da også dette link: http://blogs.techrepublic.com.com/security/?p=2376&tag=content;leftCol

OBS! Lad være med overhovedet at svare tilbage på denne slags! Det vil bare gøre din email-adresse aktiv i deres øjne, og kan evt. blive solgt videre til andre der laver scam.

Venligst Rikke

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:47

De vil nok nærmere presse dig til at købe en række domænenavne til overpris, så du ikke risikerer, at ondsindende konkurrenter (der naturligvis ikke eksisterer) ikke køber dem af ham.

Det er et velkendt scam og i perioder er der også telefonsælgere i Danmark der forsøger sig på lignende vis.

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 15:55

Yep! Det er også det de skriver i den laaange tekst jeg linker til. Tak for en kort uddybning  :O) 

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:35

Tak for informationen, dejligt at vide hvis jeg nu skulle modtage en sådanne email, ikke fordi jeg overhovedet ville læse den eller noget, men altid dejligt at vide :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 00:36

adboost:

OBS! Lad være med overhovedet at svare tilbage på denne slags! Det vil bare gøre din email-adresse aktiv i deres øjne, og kan evt. blive solgt videre til andre der laver scam.

Det fik mig til at tænke på Mogens Nørgaard (der iøvrigt gav et fedt show på Aminotastic idag).

Han svarede på en sådan mail. Læs den underholdende kommunikation her :

http://vibrugerikke.dk/   og følg linket i afsnittet Vi bruger ikke kinesiske internetforbrydere

:o)

mvh

Jan 

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 13:23

Hej Jan,

Hi hi den er sjov ... tak fordi du tilføjede den  Skype-Giggle

Venligst Rikke

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:43

Faktisk har telefon sælger prøvet at sælge dette , de ringet og de sagde jeg kunne beskytte mine domæner mod at betale 3600 kr. om året , mod ond konkurrenter.

Med har set engang nogle har købt masser af mine domæner og skrevet til mig jeg kunne købe dem , med de er ledig igen , jeg lod være at svare igen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)