Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øreauktions site sælges

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg og min partner ikke har tiden til at starte dette her øreauktions site op som planlagt, sælges dette hermed til en god pris. 

Der er tale om et cms system fra phppennyauction

licensen er udstedt til domænet http://biddu.dk/ men denne kan ændres hvis dette ønskes af køber. 

Der er betalt for domæne de næste 10 måneder. 

Det er muligt at lave sine egne sprogpakker hvis dette ønskes

Systemet er installeret på en virtuel dedikeret ubunto server slide, hos https://www.vpshosting.dk/priser/ som koster 99,- i måneden, der er betalt frem til den 2/5/10. Systemet kunne dog godt have glæde af yderlig 256 mb ram. 

Det er muligt at bruge Paypal pro som betalings gateway, hvor der kan integreres ekspress checkout. 

Jeg har mulighed for at bistå med lidt teknisk kom i gang hjælp, men det anbefales at du som køber enten selv er teknisk anlagt eller kender en. Der er et forum tilkoblet for alle der har licens til systemet hvor det også er muligt at hente hjælp fra udviklerene bag systemet. 

Start prisen er på 2500,- og der lukkes for bud søndag den 4/4 kl 21.00

Alle bud og priser der er opgivet, er plus moms.

For spørgsmål kan jeg også kontaktes på; 61 66 68 27 eller på kontakt @ lejenspand   .dk

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:49

Hvad med design til siden - medfølger det også eller er det kun systemet man køber?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:52

Glemte lige noget. Er det standart versionen eller pro'en?

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:55

Designet som du ser på siden medfølger, samt et andet standart design. 

Der er tale om standart versionen. 

Her er et bud på hvordan en side, kan komme til at se ud med systemet: http://winnersmountain.com/

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:58

Aalborg Biludlejning:

Her er et bud på hvordan en side, kan komme til at se ud med systemet: http://winnersmountain.com/

Super flot side, det må da kræve mange mange markedsføringskroner..

Tænker hvis auktionerne kun skal være i max et døgn

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 23:42

Jeg rykker lige denne her lidt frem, for at få fokus på salget af siden frem. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:01

Der var en der søgte sådan en side igår, men kan ikke huske hvad det var han hed

Mikkel

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 12:58

Hejsa.

Det var mig der var interesseret i den. :)

Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber du vil svare på først.

1. Kan man udvide den til en Pro-version og i så fald, hvad ville det koste?

2. Hvordan er det med hosting efter de måneder er udløbet? Hvad er omkostningerne på det månedligt?

3. Jeg skal flytte det til et andet land, er dette muligt?

4. Nu skal mit design ligne meget deres test design : http://www.swoopoclonedemo.com/ - Er det noget man skal købe sig frem til eller har de sådan nogle templates der følger med ?

5. Hvordan er det med betalingsgateway, nu nævner de at der er noget paypal, men jeg skal bruge både visa og mastercard som betaling. Altså de kort skal man bruge direkte på nettet uden at skulle gå gennem paypal først.

6. Er der andre omkostninger end hosting og betalingsgateway ved sådan et site?

Mvh

Jasko

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 17:33

JaskoB:

Hejsa.

Det var mig der var interesseret i den. :)

Jeg har nogle spørgsmål som jeg håber du vil svare på først.

1. Kan man udvide den til en Pro-version og i så fald, hvad ville det koste?

2. Hvordan er det med hosting efter de måneder er udløbet? Hvad er omkostningerne på det månedligt?

3. Jeg skal flytte det til et andet land, er dette muligt?

4. Nu skal mit design ligne meget deres test design : http://www.swoopoclonedemo.com/ - Er det noget man skal købe sig frem til eller har de sådan nogle templates der følger med ?

5. Hvordan er det med betalingsgateway, nu nævner de at der er noget paypal, men jeg skal bruge både visa og mastercard som betaling. Altså de kort skal man bruge direkte på nettet uden at skulle gå gennem paypal først.

6. Er der andre omkostninger end hosting og betalingsgateway ved sådan et site?

Mvh

Jasko

1. Det er mig bekendt ikke muligt at tilkøbe pro versionen, der skal du købe en pro licens. Den eneste foreskel på den og standart som jeg har der kan bruges til noget, er muligheden for at byde via sms. 

Jeg finder dog gerne lige ud af om dette modul kan tilkøbes.

2. Når det udløber her om 1 måned, så skal der betales for 1 måned af gangen til 99,- 

3. Det er ikke noget problem at flytte det til et andet land, hvis det er licensen du tænker på, den hænger sammen med ens domæne. Licensen virker derfor kun pr. domæne men denne kan ændres hvis dette ønskes. 

4. Det design der er på siden nu, medfølger selvfølgelig da dette er et gratis medfølgende design. Hvis du ønsker et andet design skal du ud og have designet/tilpasset et ude i byen, medmindre du selv kan ordne dette. 

5. Der er paypal pro betalings gateway og denne koster 150,- i måneden. Med denne gør det, det muligt at foretage en betaling med paypal, uden at have en paypal konto i forvejen og dine brugere, behøver ikke forlade din side for at betale. 

6. Der er ikke andre omkostninger, udover domæne afgiften på 65,- om året til dk-hostmaster. 

Det er desuden muligt at tilkøbe moduler igennem phppenny.com på længere sigt, men ligenu er der mange af deres brugere der går sammen om at få udviklet de ønskede moduler og derfor kan man tilkøbe moduler meget meget billigt fordi der er flere om at betale regningen til programmøren

Du skriver selvfølgelig bare igen hvis du ønsker flere spørgsmål. 

Skriv mig en PM hvis du vil have adgang til backend. 

Mvh

Jonas

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 01:22

Skulle vi aldrig have nogen bud på den her auktion ;) ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)