Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop`?``

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Big SmileHej Kære Aminoer.

Jeg er frisk på at starte webshop.

Jeg har kendskab til det, men kan ikke komme på en god ide, jeg har tænkt længe over hvad der mangler i Danmark, hvad der ku være interesse i, men hvergang jeg kommer på en idee, og tjecker nettet, er ideen allerede oversvømmet, hmmm, er der andre herinde, der har det som mig?

Er der nogen der har ide til en webshop? hva ku være okey at starte op med??

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke starte en webshop fordi det er "in". Du skal starte en ny webshop fordi du har produkter/viden du gerne vil tjene penge på.

Selvom du får en god ide og der findes mange, så har de alle nok én eller anden fejl. Den fejl skal du ikke have og så kan du godt få en fod ind på markedet.

Jeg kan bruge mig som eksempel. Der findes mange der udbyder webshops og de findes i mange prisklasser og kvaliteter. Alligevel sidder jeg og bruger tid på at lave min egen...hvorfor? Fordi jeg er sikker på at jeg kommer med en webshop som er bedre på andre områder end andres.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Køge
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:46

Hej Niels,nu er det hellere ikke fordi det er "in" men fordi jeg har lyst til mere, men kan ikke lige komme på en frisk ide ;-)

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:11

Hej Starmax,

Hvad med at sælge mennesker?

Partner @ The Social Agency 

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 13:48

Stenderup:

Hej Starmax,

Hvad med at sælge mennesker?

Hæ - ja rufferi og slaveri er der sikkert gode penge i Wink

Til Trådstarter :

Du skal vælge noget du ved noget om og som interesserer dig. Giv det et twist så du rammer en niche og som de andre i markedet ikke leverer.

mvh

Jan

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:06

Der er jo så mange muligheder....

Oftest vil det som udgangspunkt være bedst at finde niche. Dvs. at det bliver meget svært at lancere en webshop som sælger lidt af hvert til middelpriser. Det går bare ikke.

Her er lige et par hurtige forslag

- Ebøger

- The/kaffe evt. kombineret med fint chokolade og lignende

- Tilbehør til elektronik

-  Et produkt som er utrolig populært i udlandet som du kan prøve at få til dk.

- Sportsydstyr til en eller anden enkelt sport.

- Billigt bras til unge fra Kina :)

Osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 18:52

Jeg tror bare du skal finde ud af, hvad du selv har stor interesse for - hvad bruger du selv meget tid på i fritiden f.eks? Hvad interesserer dig?

På længere sigt, så tror jeg motivationen er meget større, hvis det er noget du virkelig brænder for, fremfor noget du finder på fordi det mangler - en blanding af de to vil jo være helt ideelt, hvis du har noget du virkelig brænder for og som samtidig "mangler"

Jeg så et citat fra en klogt hoved her på siden. Han sagde at man skulle kigge på de sidste 10 ting man selv har købt, og se om man man kan gøre det billigere end den pris du selv gav.

Når det så er sagt, så forstår jeg dit problem. Jeg døjer selv med det samme og det kan være meget frustrerende - men det handler jo om at bruge det positivt :)

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:35

Husk på at det ikke er alle mennesker der skal være lærere, læger eller soldater.

Hvis du skal være soldat, må du ikke være en lille usikker mus. Også videre..

Det er heller ikke alle der skal være selvstændige.

Hvis du hverken har idéen, nichen, kompetencerne, viden eller noget som helst overhovedet...

Hvis du ikke har erfaring, uddannelse, tid, indre drivkraft og alt det andet..

Og hvis du ikke er selvstændig nok..

Så kan det være at du... Ikke skal være selvstændig. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 01:50

personligt kan jeg gd lide at stjæle markedsandele fra et allerede eksisterende marked, konkurrencen kan være meget stor, men der er atid noget man kan gøre anderledes og bedre.

Hvis du vil sælge gaveideer , legetøj og cool gadgets har jeg en webshop tilsalg: mycoolgadget.dk

du kan se en aktiv version her som kører i UK: mycoolgadget.co.uk

vh Thomas

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 03:01

Hmm jeg burde sælge amino, jeg bruger hele livet herinde Hmm

Du skal finde noget der virkelig intressere dig og noget du brænder for..

Hvad laver du om aftenene ?

Mikkel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)