Nu tænkte jeg ik på APM som redning... APMs engagement er skyld i, at enhver dansk regering vil gå meget langt for at redde Danske Bank... Bare vent og se ;D
Der er ik foretaget nedskrivning i nogen banker af betydning... Bare vent til de åbner skabene, så vælter skeletterne ud... Om det er Nordea eller Danske Bank it makes no difference... ;D |
Jeg synes, modsat strømmen, at spørgsmålet giver god mening. Min defination af et brand er en eller anden objekt, som bliver brugt til at identificere sig til et produkt, service eller virksomhed. Det klassiske eksempel er vel når man brændemærkede køerne i gamle dage så man vidste hvilken ko, der tilhørte hvem. Et dårligt brand vil derfor - efter min mening - være et mærke, som ikke kan identificeres med afsenderen. Det kunne være et tømrer firma, som eksempelvis har et logo eller en såkaldt identitet, men ikke gør brug af det i praksis. Et eksempel kunne være, hvis ikke deres bomærke opererer på deres maskiner/containere ude på byggepladsen. På den måde falder deres 'brand' igennem og de vil ikke blive lagt mærke til.
Har haft en lang arbejdsdag, men håber det giver lidt mening.