Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårligt brand?

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Der er jeg ikke enig, da APM stoppede støtten til aktien, da den var i frit fald og dermed overlod det til regeringen at stå for redningen. APM støttede i en periode, men selv DB måtte også stoppe for støtten til APM aktien i en periode, så der var ikke mere og hente. Og APM vil ikke redde DB for enhver pris, så tror jeg mere de er klar til at få en god pris for deres engagement.

Nu tænkte jeg ik på APM som redning... APMs engagement er skyld i, at enhver dansk regering vil gå meget langt for at redde Danske Bank... Bare vent og se ;D

Lagersalg123 - JEN:

Og der er staidg ikke foretaget en reel nedskrivning af pant i ejendomme og realkredit. Mange er teknisk insolvente og den insolvens burde reelt bogføres i DB, men er det ikke.

Reelt set tror jeg ikke at DB er solvente i dag, hvis blev realiseret.

Der er ik foretaget nedskrivning i nogen banker af betydning... Bare vent til de åbner skabene, så vælter skeletterne ud... Om det er Nordea eller Danske Bank it makes no difference... ;D

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:23

Jeg synes, modsat strømmen, at spørgsmålet giver god mening. Min defination af et brand er en eller anden objekt, som bliver brugt til at identificere sig til et produkt, service eller virksomhed. Det klassiske eksempel er vel når man brændemærkede køerne i gamle dage så man vidste hvilken ko, der tilhørte hvem. Et dårligt brand vil derfor - efter min mening - være et mærke, som ikke kan identificeres med afsenderen. Det kunne være et tømrer firma, som eksempelvis har et logo eller en såkaldt identitet, men ikke gør brug af det i praksis. Et eksempel kunne være, hvis ikke deres bomærke opererer på deres maskiner/containere ude på byggepladsen. På den måde falder deres 'brand' igennem og de vil ikke blive lagt mærke til.

Har haft en lang arbejdsdag, men håber det giver lidt mening.

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:32

Og noget helt andet.. Nogle nævner SAS, Danske Bank osv. som dårlige brands. Der er jeg også helt på tværs. Jeg mener modsat, at der er tale om super gode brands. Det er brands vi alle husker, fordi de har kolosale markedsføringsbudgetter og store afdelinger, der konstant vedligeholder deres brand og gør dem genkendelige over for modtageren.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:56

Shawdk:

Jeg synes, modsat strømmen, at spørgsmålet giver god mening. Min defination af et brand er en eller anden objekt, som bliver brugt til at identificere sig til et produkt, service eller virksomhed. Det klassiske eksempel er vel når man brændemærkede køerne i gamle dage så man vidste hvilken ko, der tilhørte hvem. Et dårligt brand vil derfor - efter min mening - være et mærke, som ikke kan identificeres med afsenderen. Det kunne være et tømrer firma, som eksempelvis har et logo eller en såkaldt identitet, men ikke gør brug af det i praksis. Et eksempel kunne være, hvis ikke deres bomærke opererer på deres maskiner/containere ude på byggepladsen. På den måde falder deres 'brand' igennem og de vil ikke blive lagt mærke til.

Har haft en lang arbejdsdag, men håber det giver lidt mening.

Jeg kender ikke så meget til din ko-teori - men på sådan en god flæske fed svinebasse banker bondeknolden et sort/blå/rød farvet tryksværte-stempel ned i huden på pattegrisen ( har farverne egenligt en betydning kommer jeg lige til at tænke på? ) - nå, men ryggen på dette dyr bliver på et eller andet tidspunkt til en flæskesteg/ribbensteg. Hvis der er noget jeg hader så er det at få en stykke flæskesvær med et tal eller bogstav på, jeg mener det helt seriøst - jeg kan gå helt i selvsving hvis jeg ikke får fat i de andre stykker/brikker til puslespillet.

Det er så fucking nederen når man ikke må lege med maden på en konstruktiv måde.

P.S

Jeg er kun en lille smule fuld, som så vanlig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:30

fashionfixdk:

Hej drenge (og piger!)

Jeg skal til at aflevere en optagelsesprøve til drømmestudiet (et studie om Marketing og branding)

Et af spørgsmålene er "Nævn et dårligt brand - hvorfor er dette er dårligt brand?"

Er der nogen af jer der har input? :)

Et godt brand og dårlig  kan være så mange ting og er virkelige tidskrævende lige at forklare , med få ord , jeg synes du skal google det

http://da.wikipedia.org/wiki/Branding  

En god artikel jeg fandt ved søgning  jeg synes internet gav mange svar

http://www.erhvervsbladet.dk/erhvervsklima/virksomheder-spilder-tusindvis-af-kroner-paa-daarlig-branding

http://www.cfl.dk/artikler/hr-vaerktoejer/daarligt_ledede_fyringsrunder_kan_oedelaegge_virksomhedens_image

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 10:55

SKAT må være et dårligt brand.

IT-skandaler mv... De fleste danskere vil forbinde SKAT med noget negativt Skype-TongueOut

/Shock

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:06

Shawdk:

Og noget helt andet.. Nogle nævner SAS, Danske Bank osv. som dårlige brands. Der er jeg også helt på tværs. Jeg mener modsat, at der er tale om super gode brands. Det er brands vi alle husker, fordi de har kolosale markedsføringsbudgetter og store afdelinger, der konstant vedligeholder deres brand og gør dem genkendelige over for modtageren.

Meget enig i dine indlæg, Shawdk..

Partner @ The Social Agency 

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 13:29

Det er interessant med de mange udlægninger af, hvad et brand egentlig er og hvornår der overhovedet eksisterer et brand.

I min optik er man som virksomhed et brand, bevidst om det eller ej.
Om brandet er kendt af mange eller få - så er du stadig et brand. 
Om jeg kan lide dit brand eller ej er mere en smagssag end et spørgsmål om god eller dårlig branding. 

Det dårlige brand synes jeg handler om autenticitet og integritet - eller især mangel på samme.
Når brands fejler, kan de som regel ikke leve op til de standarder de selv sætter. 

Det gode brand sætter en standard og lever op til det under alle forhold.
Det gør det dårlige brand ikke. 

men det er jo bare min optik :-)

go fredag

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:21

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30