Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg min bog til caféejere?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en bog til caféejere. 

Har du prøvet at sælge noget til caféer, eller har du på anden måde været i kontakt med dem? 

Jeg skal finde en fornuftig og billig måde at nå ud til alle caféejere i Danmark. 

Råb op og giv lyd, hvis du kender nogle tricks! 

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:57

Hej.

Find først 3 GODE grunde til at caféejere skulle bruge TID på at læse bogen, og PENGE på at købe bogen.

Når det er på plads behøver du ikke så mange "tricks".

Mvh.

Ditbrugtmarked

Husk at se Super Six i aften / nat på TV2.

Mvh. www.bokseudstyr.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:02

Cafèejere ? Nyder de ikke en god kaffe/cappotino eller en drink ? Tror du score flest ved t dukke op og sige hej.. Det kræver dog en del arbejde, hvis du vil ud til alle

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:00

Jo. 

Tak for tips. 

Vil dog gerne have nogle lidt mere omfangsrige idéer. Jeg kan ikke tage rundt til 3000 caféer, for at få dem til at købe en bog. 

Jeg er nødt til at nå ud til dem alle på én gang - eller i portioner. 

Og ja, nogle gode grunde til, at de skulle købe min bog - ingen smarte tricks. 

Men jeg er dog nødt til at få deres opmærksomhed først. 

Det er ligemeget at have verdens bedste produkt, hvis der ikke er nogen der ved at du har det. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:05

Det er svært at komme med ideer til hvordan du når ud til cafeejerne hvis ikke du kommer med lidt mere info om dit produkt. En bog til cafe ejere kan jo være hvad som helst. Løft lidt af sløret, så er det nemmere at give råd.

Ellers vil mit råd være at købe en annonce hos Horesta, deres blad sendes vist ud til alle cafeer, så der kan du fortælle om dit produkt uden at skulle besøge allesammen.

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 18:10

Jeg blogger og laver informationsvideoer om hemmelighederne bag god og tidstypisk marketing strategi.

Jeg antager det er et produkt som gør cafe-ejere klogere - derfor kan produktet sammenlignes med enhver anden eBook eller informationsprodukt i sin niche.

Dødssynd
En af de store dødssynder du kan begå er at kontakte for at sælge. Du bør give værdi, før du forsøger at sælge. På den måde har du dels langt lettere ved at fange dine kunders opmærksomhed, og dels langt lettere ved at konvertere til salg.

Guiden Bliv Økonomisk Uafhængig
Hent min guide fra bloggen, følg mine instruktionsvideoer, og se på mine opskrifter som om din mission er at bygge et univers op, som enhver café ejer bør kende til. Dvs den fokus jeg har på "passion" i første sektion af min gratis guide... her er "café-drift" din passion. 

Passiv indtjening
Hvis du kan konstruere et "univers" fyldt med gode ressourcer til café-ejere.... som kører fuldautomatisk.. så har du en kilde til passiv indtjening - som du kan lade stå og passe sig selv.. eller forsøge at ekspandere til at atter nye områder... som jeg forklarer i guiden "Bliv Økonomisk Uafhængig".

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 14:59

Først til Rasmus: 

Bogen handler om, hvordan caféejerne tjener mere på hver kunde, og hvordan de får flere kunder ind i caféen. 

Til Hr. Økonomisk Uafhængig: 
Jeg har sendt dig en mail og jeg har lige læst din strålende guide på http://www.kasseapparatet.dk/

Mvh. Jonathan

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 18:04

Hej Jonathan

Er det muligt at lave en light udgave med nogle gratis råd, som du så kan sende ud til ejerne, enten som pdf, eller som en brochure? For så kunne det jo være en god måde at overbevise dem om at din bog hurtigt kan tjene sig selv ind. Det som det koster at lave sådan en gratis udgave kan du nok tjene ind igen ved at lægge lidt oven i prisen, da folk nu ved at bogen er pengene værd.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 18:23

Ja, Rasmus. En light udgave er bestemt en god idé. 

Hvis Thorborg gør det, må det være fordi det virker. 

Men spørgsmålet er dog stadig; hvordan får jeg FAT i caféejerne? 

- Annoncer i Visitor

- Salgsbreve

- Adwords

Det er alt sammen meget dyrt. 

Har overvejet at betale GoCard for at aflevere et brev til caféejerne, når de tager ud og sætter nye postkort op i deres stativer. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 18:32

Jeg ville lave lightudgaven som en papirsudgave, også sende den til cafeejerne. Eventuelt kun cafe ejere i et bestemt område i første omgang så du kan se om nogle af dem køber, og så du evt. kan få pengene ind fra salget til de første, inden du skal kontakte de næste.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)