Ok, får man så hosting med for det beløb eller er skal det betales udover ? Hvis det ikke er med, så synes jeg ikke det giver mening at kan de danmarks billigste! Da der som Anders siger, jo er mange Open Source systemer der er helt gratis. CMS Magic er et Closed Source system, som er gratis. Jeg mener de har shop med. Din ide med at Open Source systemer, ikke skulle få opdateret de forskellige features, er helt forkert. F.eks. Magento og Prestashop kommer rimeligt tit med opdatereringer og deres forskellige plugins bliver også opdateret seperat.
|
Hosting skal betales udover (den jeg selv benytter koster 4,5 om måneden), da der ikke er nogen aftale med nogen hosting firmaer endnu. er dog nogle aftaler som måske bliver en del af systemet. så det kan blive endnu billigere.
Da det stadig ikke er nogen salgstale, synes jeg ikke er der er en grund til at forklare nærmere hvorfor man skal vælge dette system frem for CMS magic og andre som du selv nævner. Alt det kommer når systemet bliver "færdigt" og testet. Søger testere til det og ikke andet lige pt.
"din ide" som du kalder det.. er langt fra min ide... et open source system, udviklede jeg til da det manglede login system og andre ting. men selvom jeg udviklede de manglende ting, kom det ikke ind i deres system før over 6måneder efter, så du / skal i komme og sige de alle bliver holdt opdateret fordi de er open source. Magento og prestashop som du siger kommer tit med opdateringer. Nu har jeg heller ikke nævnt nogle navne på dem som ikke kommer med opdateringer.
Bliv gratis medlem