Lundsby, deres er månedlig betaling. Min er engangs.
Ok, får man så hosting med for det beløb eller er skal det betales udover ?
Hvis det ikke er med, så synes jeg ikke det giver mening at kan de danmarks billigste! Da der som Anders siger, jo er mange Open Source systemer der er helt gratis. CMS Magic er et Closed Source system, som er gratis. Jeg mener de har shop med. Hvis det er med hosting, så synes jeg det er imponerende billigt, og så kan du faktisk havde fat i den lange ende.
Din ide med at Open Source systemer, ikke skulle få opdateret de forskellige features, er helt forkert. F.eks. Magento og Prestashop kommer rimeligt tit med opdatereringer og deres forskellige plugins bliver også opdateret seperat.
Hosting skal betales udover (den jeg selv benytter koster 4,5 om måneden), da der ikke er nogen aftale med nogen hosting firmaer endnu. er dog nogle aftaler som måske bliver en del af systemet. så det kan blive endnu billigere.
Da det stadig ikke er nogen salgstale, synes jeg ikke er der er en grund til at forklare nærmere hvorfor man skal vælge dette system frem for CMS magic og andre som du selv nævner. Alt det kommer når systemet bliver "færdigt" og testet. Søger testere til det og ikke andet lige pt.
"din ide" som du kalder det.. er langt fra min ide... et open source system, udviklede jeg til da det manglede login system og andre ting. men selvom jeg udviklede de manglende ting, kom det ikke ind i deres system før over 6måneder efter, så du / skal i komme og sige de alle bliver holdt opdateret fordi de er open source. Magento og prestashop som du siger kommer tit med opdateringer. Nu har jeg heller ikke nævnt nogle navne på dem som ikke kommer med opdateringer.
Jeg synes nu det kunne være en god ide med en salgstale - den kunne måske friste folk til at gide teste dit system.
Hvis systemet ikke fremstår attraktivt eller på nogen måde fordelagtigt, hvorfor så spilde sin tid på at prøve det?
Og hvis du ikke er interesseret i at sælge (tjene penge) - hvor stor sandsynlighed er der så for at du er i live, og kan lave opdateringer til kunder der køber i dag, om et år ?
Det eneste du har fortalt om dit produkt er at det er closed-source og udviklet i php - og når man tager et kig på systemer ser det ud til at være meget ringe sammenlignet med magento på seo-fronten.
salgstalen kommer ikke, det må i bare finde jer i. Jeg valgte at søge testere herinde på amino istedet for andre steder fordi jeg er bruger herinde. Jeg har flere testere allere nu som ikke får samme fordel som amino testere ville ved at kunne købe systemet meget billigere.
Selvfølgelig vil jeg tjene penge. Men hvorfor fortælle alt systemet indeholder inden det er færdigt,da det jo ikke er nuværende version som skal testes. testerne opdager hvad det indeholder når de begynder en test af det.
Det system som jeg har linket til, er ikke samme version som den der skal testes, hvilket også er skrevet da det er en windows server han benytter. og der er lavet ændringer i den version som slet ikke er med normalt.
Hvis folk vil teste det kommer de til at se noget helt andet end den live shop der er linket til, derfor info kun sendes over email.
Sansynligheden for systemet findes om 1 år er ret stor, da jeg har aftale med et firma om at sælge systemet som en del af et andet system. Og de findes også om et år.
Selvfølgelig vil jeg tjene penge. Men hvorfor fortælle alt systemet indeholder inden det er færdigt,da det jo ikke er nuværende version som skal testes. testerne opdager hvad det indeholder når de begynder en test af det.
Hvorfor ikke fortælle lidt? Eller som minimum - hvad er mit udbytte? Er min tid spildt hvis jeg gør det?
Hvis du ønsker at få folk til at gøre noget, vil jeg gerne foreslå dig at du stiller dem et eller andet i sigte.
Er der intet udbytte i at teste dit system, vil jeg mene at det skal være lønnet arbejde.
Da jeg kan se ingen af jer vil skrive den email som ville fortælle
hvad man ellers vil få, må jeg jo bare skrive det her..
Dit udbytte vil jo være den besparelse der er ved at teste det. samt designet som benyttes til forsiden af systemet (ikke det som ses på linket), må frit benyttes af testerne når testen er over. det er et design til lidt over 1000 kroner som i fri må benytte til hvad i nu vil.
Hvis man så vælger at købe systemet bagefter har man sparet sig for indkøb af administrations designet. Hvis man vil have det. da filerne til dette følger med også. men det er også kun amino tester som ville få den glæde da andre ville skulle betale for at få de filer med.
Manden spørger om i vil hjælpe ham med at teste hans nye shop system, det er mig ufatteligt så pissetravlt visse personer altid har med at hagle alle andres gøren og laden ned i div. tråde... hvis i ikke vil give ham en hånd, hvad holder i så ikke snotten fra hans tråd for?....
Jeg siger ikke, at man ikke skal være kritisk, men det er sgu da trættende at de samme personer stort set altid skal kritisere alt hvad folk poster her på forummet... it sucks!
Manden spørger om i vil hjælpe ham med at teste hans nye shop system, det er mig ufatteligt så pissetravlt visse personer altid har med at hagle alle andres gøren og laden ned i div. tråde... hvis i ikke vil give ham en hånd, hvad holder i så ikke snotten fra hans tråd for?....
Jeg siger ikke, at man ikke skal være kritisk, men det er sgu da trættende at de samme personer stort set altid skal kritisere alt hvad folk poster her på forummet... it sucks!
Hakuna matata
Endnu et konstruktivt indlæg fra dig Anders... du overrasker igen og igen..
Hvis han bare havde spurgt om hjælp til, at teste sit shop-system, så havde jeg nok ikke skrevet et indlæg i tråden. Medmindre det var for at tilbyde mig selv som tester.
Men han skrev, at hans system var Danmarks billigste! Og det kan jeg ikke se noget galt i at jeg kommenterer på, da vi jo som bekendt har system på det marked!