Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test systemet og få danmarks billigste webshop til halv pris :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg søger omkring 5 mennesker her fra amino til at teste dette system.

Webshoppen er udviklet i PHP og benytter en MySql database.

Server skal have php5+ og mysql 5+ samt være linux.

Efter du / i har testet det i 1-2 ugers tid, kommet med jeres kommentare til det. (hvad der mangler og hvad der kunne ændres osv.)

Vil i få muligheden for at købe systemet til halv pris.

Normal prisen er 198,00 inkl moms. (198 er prisen de næste 2 måneder, da der kommer andet design som sætter prisen lidt i vejret :D (250,00))

Testere kan købe den for 98,00 (inkl. moms) efter testen er overstået.

Alle opdateringer som kommer efterfølgende vil være gratis.

Gør opmærksom på dette IKKE er et open source system.

En live webshop med dette system kan ses på: http://puremakeup.dk (ændringer foretaget) - Server: Windows - Webshop version 1.8.7

Da jeg er ret sikker på at dette er Danmarks billigste webshop system, giver jeg prisgaranti for det. Hvis du finder et system som indeholder samme funktioner billigere andet sted. Vil jeg sælger mit system til under den pris.

Skriv en email til kim@dicm.dk hvis du er  interesseret eller har spørgsmål, så sender jeg et info link samt andre oplysninger.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 12:58

Umiddelbart ligner det jo en helt standard Open Source webshop. Hvad er grunden til, at man skal betale for jeres system frem for blot at hente en gratis i Open Source (funktioner)?

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:02

Gebyr: Kun det kun bank forlanger << ikke super gode formulering.Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:04

Det eneste i dette system som er open source er den billed popup som er på produkterne. alt andet er ikke open source.

Giver ret at det var en meget dårlig formulering. Men da ham som ejer den side ikke har den nyeste version (da han benytter windows server)  er der er par fejl som ikke er rettet.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 13:06

Kim Vinberg:

Det eneste i dette system som er open source er den billed popup som er på produkterne. alt andet er ikke open source.

Men for at gentage mig selv: hvad er grunden til man skal betale for jeres system, frem for at hente et gratis i Open Source(funktioner)?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:14

Hej Kim

Hvis du skal havde den billigest webshop, skal du længere ned i pris. E-cart sælger f.eks. deres for en 50 kr. om måneden.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:16

Lundsby, deres er månedlig betaling. Min er engangs. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:29

Anders

De funktioner som findes i nogle open soruce systemer bliver de ikke så ofte opdateret hvis der mangler noget eller godt kunne ændres. I mit system bliver der konstant set på om der skal ændres noget eller der er mangler. Så når der kommer feedback fra dem som har købt det eller fra testerne bliver det overvejet om det skal med i næste version eller det er noget som kun skal  med i senere versioner.

Lige nu bliver der i gennemsnit lavet 5 opdateringer om ugen.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Skrevet kl. 15:43

Kim Vinberg:

Anders

De funktioner som findes i nogle open soruce systemer bliver de ikke så ofte opdateret hvis der mangler noget eller godt kunne ændres. I mit system bliver der konstant set på om der skal ændres noget eller der er mangler. Så når der kommer feedback fra dem som har købt det eller fra testerne bliver det overvejet om det skal med i næste version eller det er noget som kun skal  med i senere versioner.

Lige nu bliver der i gennemsnit lavet 5 opdateringer om ugen.

Er det den eneste grund til, at man skal vælge at købe sig til din Closed Source webshop? 

Hvis du spørger mig er det noget værre sludder, at Open Source systemer ikke bliver opdateret såfremt der mangler noget. Der er rigtig mange frivillige, der til alle de store Open Source webshop-systemer laver nye moduler og tilrettelser. 

Nu er 198 kroner ikke meget som engangsydelse. Der er til gengæld en række ulemper ved at benytte sig af Closed Source i forhold til Open Source. Jeg tror, du skal arbejde lidt mere på din salgstale - og evt. nogle nye ting til webshoppen - såfremt du ønsker at stå med et attraktivt produkt. Jeg opsætter og udvikler selv videre på webshops til kunder, og der skal hvert fald nogle nye boller på suppen, såfremt jeg skulle til at benytte mig af dit system frem for et Open Source.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:05

Gider ikke diskutere om open source bliver opdateret eller ej. Jeg ved nogle af dem ikke bliver så ofte på grund af dem som står for projektet ikke vil ligge de opdateringer som brugerne kommer med ind i systemerne.

Nu var det her heller ikke en salgstale. det var at jeg manglede nogle folk til at teste systemet og evt. købe det hvis de havde lyst til det.

Nogle af de ting som er med i mit system er ikke noget jeg vil fortælle her før systemet er "100%" færdigt da der er nogle ting i mit system som ikke er set før (i hvertfal som jeg eller nogle af de anre udviklere ikke har set før). Hvis det havde været en salgstale, havde jeg skrevet linket til hjemmesiden hvor det kan købes på.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)