Hej alle aminoer. Jeg søger omkring 5 mennesker her fra amino til at teste dette system. Webshoppen er udviklet i PHP og benytter en MySql database. Server skal have php5+ og mysql 5+ samt være linux.
Efter du / i har testet det i 1-2 ugers tid, kommet med jeres kommentare til det. (hvad der mangler og hvad der kunne ændres osv.)
Vil i få muligheden for at købe systemet til halv pris. Normal prisen er 198,00 inkl moms. (198 er prisen de næste 2 måneder, da der kommer andet design som sætter prisen lidt i vejret :D (250,00)) Testere kan købe den for 98,00 (inkl. moms) efter testen er overstået. Alle opdateringer som kommer efterfølgende vil være gratis.
Gør opmærksom på dette IKKE er et open source system. En live webshop med dette system kan ses på: http://puremakeup.dk (ændringer foretaget) - Server: Windows - Webshop version 1.8.7
Da jeg er ret sikker på at dette er Danmarks billigste webshop system, giver jeg prisgaranti for det. Hvis du finder et system som indeholder samme funktioner billigere andet sted. Vil jeg sælger mit system til under den pris. Skriv en email til kim@dicm.dk hvis du er interesseret eller har spørgsmål, så sender jeg et info link samt andre oplysninger.
|
Umiddelbart ligner det jo en helt standard Open Source webshop. Hvad er grunden til, at man skal betale for jeres system frem for blot at hente en gratis i Open Source (funktioner)?