Jeg søger et tilbud, på en lidt smartere måde at opsætte mine artikler & kommentare på. Du kan eksempelvis se denne artikel om Oister. Det er kun selve opsætningen af artikler, kommentare og kommentar modulet der skal laves -nogen som kan overkomme denne simple opgave? Der er mere eller mindre frie hænder, men jeg forestiller mig noget med nogle runde hjørner o.lign.
Desuden skal der være et nyhedsbrev sign up et sted på siden, det må der også gerne gives et bud på. Det felt / grafiske element skal gå igen på alle sider (og ikke kun artikler).
Jeg har kodet en blog i ASP.NET før, hvor man kan tilføje kommentarer, og hvis der er nogle stødende kommentarer kan du logge ind i backenden og slette dem. Plus du selvfølgelig kan tilføje et blogindlæg, opdatere det, slette det og uploade billeder.
Ved ikke om det er noget du leder efter? Men håber da i hvertfald du finder hvad du søger ;-)
Hvad med at installere wordpress og smide et lækkert theme på, og så implementere de funktioner/widgets/plugins du har brug for? Det er gratis og noget af det bedste du kan få, uden at skulle betale en hel del for det.