Hjemmeside inkl. CMS for kun 2.900,- !!!
Tilmeldt 23. Mar 10
Iværksætter -
Skrevet
24-03-2010 kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Kære aminoer. Jeg har et rigtig godt tilbud til alle jer derude der mangler en hjemmeside ! Jeg tilbyder dig nu dette for kun DKK 2.900,- * Skræddersyet simpelt webdesign * Professionelt CMS * Rigtig god SEO * Undervisningsmateriale Desuden kan jeg klare logodesign for kun 299,- og flashbanner for kun 399,-. Alle priser er ekskl. moms . Hvis du vil gøre et godt iværksætterkup, så kontakt mig allrede i dag, og hør mere! Jeg kan ikke garantere præcis leveringstid, men jeg plejer som regel at klare et helt site på under en dag. Dog garanterer jeg dig at den er færdig indenfor 1 uge. Jeg er certificeret XHTML og CSS udvikler, og har mere end 7 års erfaring med udvikling af websites. Tilbudet gælder til og med d. 15. april 2010. Kontakt mig i dag på ivaerksaetter@live.com
Svar
Tilmeldt 22. Oct 08
gweb
Skrevet
24-03-2010 kl. 15:00
Svar
Jeg er certificeret XHTML og CSS udvikler, og har mere end 7 års erfaring med udvikling af websites
Hvor har du fået sådan et certificat?
Svar
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Jeg er certificeret XHTML og CSS udvikler, og har mere end 7 års erfaring med udvikling af websites
Det samme tænkte jeg.
Men må sige at det lyder utrolig billigt.
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
24-03-2010 kl. 15:09
Svar
Haps sådan en nupper jeg ;)
Skriv til info@becauseaps.dk så vi lige kan snakke sammen om hvordan det hele skal foregå. Vil dog godt hvis du kunne vise nogle referencer, og udfylde din profil lidt, så man kan se hvem du er. ;)
Thomas
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Svar
Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet
Fra Horsens
Tilmeldt 19. Feb 10
FleksLOG
Skrevet
24-03-2010 kl. 17:22
Svar
Vil gerne høre mere.. Og se nogle af de ting du tidligere har lavet!!
Skal både bruge hjemmeside samt logo så er da nysgerrig for at se hvad du kan.
Svar
Tilmeldt 23. Mar 10
Hjemmeside
Skrevet
24-03-2010 kl. 17:24
Svar
Svar
Tilmeldt 23. Mar 10
Iværksætter -
Skrevet
24-03-2010 kl. 18:43
Svar
Hej.
Undskyld mit sene svar.
Jeg har taget en eksame og bestået hos W3Schools.
Hvis du er interesseret kan jeg smidde et link til dig.
Svar
Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Thomas Lybek
Skrevet
24-03-2010 kl. 19:03
Svar
Mangler stadig referencer ;)
Svar
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Hej.
Undskyld mit sene svar.
Jeg har taget en eksame og bestået hos W3Schools.
Hvis du er interesseret kan jeg smidde et link til dig.
Det vil jeg meget gerne have et link til, kunne da være interessant at se hvad er for noget. så jeg evt også selv kan prale af at have sådan et. ;)
Svar