Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger pludselig intet!?!? Hjælp...

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Scannet er igang med at se på det, så må jeg se hvad de kommer retur med.

Nu har jeg imellemtiden lavet om på side titler mv på min side, hvor lang tid går der før google finder ud af dette, samme tid som det tager at bliver indekseret fra start?

En sidste ting, og faktisk mere øv fra min side er at jeg simpelthen har fået smidt min liste ud over, hvilke link kataloger mv. jeg har tilmeldt mig - så her kommer mit gyldne spørgsmål, kan man på nogen måde finde frem til de link kataloger - nu hvor jeg skal igang med at lave lidt link building, ville det jo være super ikke at bruge min tid på dem jeg allerede er tilmeldt - men kom lige til at trykke delete en gang for meget :(

Bendtsen

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:34

Jeg vil gerne supplere på den kreative side af markedsføringen og forslå at laver nogle provisionsbaserede annoncer via partnerads eller webgains

Jeg har selv solgt varer for 15.000 som Publisher i denne måned og jeg har da en opskriftsside hvor der sagtens kunne være en artikel om glas og påske og julebordsdækning. Det er ikke den mest besøgte opskriftsside jeg har men der er mange af dem som du kan tage kontakt med.

Os publishere er altid glade for lidt gratis unikt indhold ;-)

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:38

Hej Amino

Så er jeg kommer lidt videre, har prøvet og rette alle side titler, så der ikke er nogle der er fuldstændig ens - samtidig har jeg lavet en god gang link building i dag, og vil fortsætte den kommende tid, med 3-5 links hver dag, så må jeg se om dette giver noget i forhold til den organiske søgning - venter så spændt på hvad scannet har og sige.

Iøvrigt har jeg netop aktiveret min første adwords kampagne, nu vil jeg prøve og se om det virkelig kan give noget som mange siger det kan, så det har været learning by doing, og jeg venter nu spændt på at se om det giver noget i sidste ende. Et lille spøgsmål er dog, hvordan jeg følger traffikken hele vejen, så jeg kan se om det er den organiske søgning, eller kampagnerne der giver salget. Som jeg kan se har adwords selv et lille statestik program indbygget, men kan jeg se her om det bliver til en ordrer i sidste ende, eller skal jeg igang med Analytics delen?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 16:39

Hej Guffe

Skriver du mig ikke lige en pb om hvordan vi kunne skrue det sammen, jeg kan sagtens se ideen i det du skriver.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:29

Hmmmm

Nu har jeg arbejdet hårdt for at få styr på tingene på min side, med titler mv - og 3-4 nye links i går - men fra at ligge på side 6 på "vinglas" , så ligger jeg pludselig ikke på de første 10 sider?

Nogen der kan sige mig hvorfor, eller bliver jeg straffet for et eller andet?

Bendtsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:38

Bendtsen:
men fra at ligge på side 6 på "vinglas"

Her ligger du i skrivende stund stadigvæk på side 6......

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:18

Bendtsen:

Hmmmm

Nu har jeg arbejdet hårdt for at få styr på tingene på min side, med titler mv - og 3-4 nye links i går - men fra at ligge på side 6 på "vinglas" , så ligger jeg pludselig ikke på de første 10 sider?

Nogen der kan sige mig hvorfor, eller bliver jeg straffet for et eller andet?

Bendtsen

Din forsides titel er sandsynligvis ikke indekseret af Google endnu.

Du har jo en anden side, der er mere prominent på ordet "vinglas" - pas på, at du ikke udvander det:

Din linkprofil er meget svag. Du har reelt kun links her fra Amino og nogle få andre steder - og det er ikke mange.

Du når ingen vegne alene ved at arbejde med at få links fra linkkataloger - der er kun ganske, ganske få, der har en reel værdi i Danmark. Og med ganske få mener jeg et sted mellem 5 og 10 (i bedste fald).

Du skal andre veje med din linkbuilding. Og du skal være meget præcis og stringent i din udvælgelse  af landingssider for de enkelte søgeord - og lige så præcis i det efterfølgende arbejde med dem.

Det er helt almindeligt, at resultaterne "ruller rundt", når der arbejdes med sitet og med links.

God fornøjelse!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:03

Hej Thomasog alle andre

Det er hvad jeg har hørt fra Scannet: "Der er nu implementeret Canonical-tag på din shop, som burde løse problemet" - om det så også er det, og om det kan ses på nuværende, det ved jeg ikke.

Men nu må vi se hvordan det går, jeg synes allerede på nogle af søgeordene at jeg har bevæget mig lidt frem - men du har ret mht. links, jeg skal have lavet nogle flere, og gerne fra/til relevante sider... Men er i fuld gang...

Bendtsen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:06

Jo - det kan du sagtens selv kontrollere ved at kigge i kildekoden. Og canonical tag ER implementeret nu, og det er korrekt implementeret på den side, jeg tjekkede det på - nemlig firstglass.dk/group.asp?group=2&sort=&page=2

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:11

Tak for hjælpen Thomas :)

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)