Hej Mikkel Scannet er igang med at se på det, så må jeg se hvad de kommer retur med. Nu har jeg imellemtiden lavet om på side titler mv på min side, hvor lang tid går der før google finder ud af dette, samme tid som det tager at bliver indekseret fra start? En sidste ting, og faktisk mere øv fra min side er at jeg simpelthen har fået smidt min liste ud over, hvilke link kataloger mv. jeg har tilmeldt mig - så her kommer mit gyldne spørgsmål, kan man på nogen måde finde frem til de link kataloger - nu hvor jeg skal igang med at lave lidt link building, ville det jo være super ikke at bruge min tid på dem jeg allerede er tilmeldt - men kom lige til at trykke delete en gang for meget :( Bendtsen |
Jeg vil gerne supplere på den kreative side af markedsføringen og forslå at laver nogle provisionsbaserede annoncer via partnerads eller webgains
Jeg har selv solgt varer for 15.000 som Publisher i denne måned og jeg har da en opskriftsside hvor der sagtens kunne være en artikel om glas og påske og julebordsdækning. Det er ikke den mest besøgte opskriftsside jeg har men der er mange af dem som du kan tage kontakt med.
Os publishere er altid glade for lidt gratis unikt indhold ;-)