Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger pludselig intet!?!? Hjælp...

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligemeget hvad så varier de titel-tekster noget mere. Du kan havne i noget ballade med Google for det. Derudover så tiltrækker du flere søgninger på forskellige ord til din side, ved at have varierede titler.

Ligepludselig ranker du også på sætninger som " Rødvinsglas priser " og " Champagne glas tilbud ", hvis du skriver det ind i titlerne. Og det jo ikke så ringe endda ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:59

Der er nogle alarm klokker der ringer med de ting du siger og det burde der også være hos dig selv........

du siger at du er ved at skifte hjemmeside....... hvad sker der så lige med dine indekseringer ? ja gæt selv....

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:27

Bendtsen:

og så tror jeg måske jeg vil lave noget adwords på "vinglas" som søgeord, så jeg forhåbentlig kommer op på første side.

Har du gemt data for hvilke organiske søgesætninger der har givet salg/besøg?

Hvis nu f.eks. søgeordet "find store flotte rødvinsglas online" har givet dig 10 besøgende og 2 salg, så kunne det være en idé at byde på det ord i AdWords. Ikke nok med at det er billigere at byde på end "vinglas", så konverterer det sikkert også bedre.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:34

Nu ved jeg ikke, om du vil lytte til mig, Bendtsen - men et par hurtige ting:

1. Glem det råd, du fik tidligere i denne tråd om at skære dine sidebeskrivelser (descriptions) ned til 65 tegn. Google har det fint med omkring 160 tegn. Det er sidetitlen, der skal holdes på eller under 67 tegn (noget tyder på, at det tal snart kan øges til 70). Og dine sidebeskrivelser har INGEN indflydelse på din ranking - kun på hvor lækker du tager dig ud i søgeresultaterne.

2. Du er ramt af duplicate content - men ikke så slemt endnu. Tjek denne søgning. Det er din shop, der laver det - det er ikke din skyld. Det skyldes sorteringsfunktionen. Spørg ScanNet, hvad de synes, de vil gøre ved det.

Ellers er det - som andre har nævnt - et spørgsmål om at skabe og fastholde et hype omkring dig og din shop inkl. en konstant tilgang af links. Du har cirka 50 indgående links i dag, og flertallet af dem stammer fra samme domæner (Amino. f.eks.). Der skal mere til, hvis du vil i toppen med ord som rødvinsglas (vær så god ;-))

Nå ja: I februar var der 2.400 søgninger i Danmark, hvor ordet "rødvinsglas" indgik - men 9.900 hvor ordet "vinglas" indgik.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok satse på at få din forside trimmet til at matche den generiske søgning "vinglas" i stedet for at bruge en underside til det, som du gør nu. Og jeg ville nok også finde på en bedre sidetitel på den sindssygt vigtige forside end "First Glass".

Endelig kan du arbejde lidt med din interne linkning - der er masser at hente der. Du har jo læst lidt i SEO-LEX Light engang, så du ved sikkert, hvad jeg mener.

God fornøjelse med det!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:58

Hej Thrane

Jeg er ikke ved at skifte hjemmeside på nogen måde - webshoppen køre videre som hidtil, men jeg er ved at lave ny info hjemmeside, som med meget stor sansynlighed får rigtig mange besøgende - og der vil så være mulighed for at linke mellem denne og min webshop også, da den har stor relevans for emnet.

Det var som sådan bare det jeg skrev :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 09:05

Hej Thomas

Selvfølgelig høre jeg gerne på dig - og hvad du har og sige. Om jeg så forstår det helt, ja det er jeg ikke så sikker på - men jeg skal prøve mig frem, og så vil jeg tage kontakt til Scannet og se om de også kan hjælpe lidt.

Men tak for input anyway's ;)

Bendtsen

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:59

Bendtsen:
Selvfølgelig høre jeg gerne på dig - og hvad du har og sige. Om jeg så forstår det helt, ja det er jeg ikke så sikker på - men jeg skal prøve mig frem, og så vil jeg tage kontakt til Scannet og se om de også kan hjælpe lidt.

Du kan roligt tage Thomas' ord for pålydende.

Lad mig/os høre, hvad Scannet siger til dig, det kan være, at der falder nogle guldkorn af.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 10:48

Hej igen

Så fik jeg talt med Scannet, de mener dog ikke der er tale om duplicate content, og de gav mig bla. denne beskrivelse: Disallow: /search.asp?keyword=* , ved så ikke helt hvad det betyder, men jeg talte med en meget venlig person der gik grundig igennem de forskellige sider, og han mener ikke det er her jeg skal sætte ind.

Tilgengæld så har jeg lige fået røde øre - har lige fundet ud af at jeg kun har lavet søgemaskineoptimering på grupper og produkter, men ikke på min startside - UPS, det var vist en større brøler, og han mener jeg kan komme langt, ved at få optimeret denne, samt lave links fra denne ind til nogle grupper/produkter. - Og så skal jeg have flere links udefra, så her må jeg også igang.

Tak for input fra alle.

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:58

Bendtsen:
Så fik jeg talt med Scannet, de mener dog ikke der er tale om duplicate content, og de gav mig bla. denne beskrivelse: Disallow: /search.asp?keyword=* , ved så ikke helt hvad det betyder, men jeg talte med en meget venlig person der gik grundig igennem de forskellige sider, og han mener ikke det er her jeg skal sætte ind.

Både Scannet og din ven tager altså fejl. Tag nu lige og se på det eksempel Thomas kom med ovenfor. Det ER duplicate Content - like it or not, og det VIL med næsten 100% garanti give dig problemer, hvis du ikke får det ordnet.

Hvis Scannet ikke vil hjælpe dig med det, så skynd dig at ring til f.eks. DanDomain, Redpitt eller nogle andre og find ud af hvad det koster at skifte til dem. Du skal ikke finde dig i en publiceringsløsning, der ikke overholde selv de mest simple krav til søgemaskineoptimering!

Deres forklaring om "Disallow: /search.asp?keyword=*" har intet med den duplicate content som Thomas demonstrerer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 12:24

.

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)