Nu ved jeg ikke, om du vil lytte til mig, Bendtsen - men et par hurtige ting:
1. Glem det råd, du fik tidligere i denne tråd om at skære dine sidebeskrivelser (descriptions) ned til 65 tegn. Google har det fint med omkring 160 tegn. Det er sidetitlen, der skal holdes på eller under 67 tegn (noget tyder på, at det tal snart kan øges til 70). Og dine sidebeskrivelser har INGEN indflydelse på din ranking - kun på hvor lækker du tager dig ud i søgeresultaterne.
2. Du er ramt af duplicate content - men ikke så slemt endnu. Tjek denne søgning. Det er din shop, der laver det - det er ikke din skyld. Det skyldes sorteringsfunktionen. Spørg ScanNet, hvad de synes, de vil gøre ved det.
Ellers er det - som andre har nævnt - et spørgsmål om at skabe og fastholde et hype omkring dig og din shop inkl. en konstant tilgang af links. Du har cirka 50 indgående links i dag, og flertallet af dem stammer fra samme domæner (Amino. f.eks.). Der skal mere til, hvis du vil i toppen med ord som rødvinsglas (vær så god ;-))
Nå ja: I februar var der 2.400 søgninger i Danmark, hvor ordet "rødvinsglas" indgik - men 9.900 hvor ordet "vinglas" indgik.
Hvis jeg var dig, ville jeg nok satse på at få din forside trimmet til at matche den generiske søgning "vinglas" i stedet for at bruge en underside til det, som du gør nu. Og jeg ville nok også finde på en bedre sidetitel på den sindssygt vigtige forside end "First Glass".
Endelig kan du arbejde lidt med din interne linkning - der er masser at hente der. Du har jo læst lidt i SEO-LEX Light engang, så du ved sikkert, hvad jeg mener.
God fornøjelse med det!