Hej Jeg tænker paa at lukke firmaet og saa vil jeg høre om i mener at jeg kan sælge min shop og hvad jeg maaske kunne faa for den? www.organicdreams.eu Der har ikke været nogen salg saa det er bare design og shoppen man kan købe. Vare lager udløber til sommer. Hva siger i? mvh anders |
Kan jeg faa noget for min shop?
|
Hej Anders.
Hvor meget varelager er der? Og hvad har du i tankerne - det ligner lige noget for min kæreste ! ;)
Mvh. Martin Byskov |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Hej ja det ved jeg ikke het hvad jeg kan tage for den, derfor haabede jeg at der var nogen som kunne guide mig lidt frem til hvad den maaske kunne koste.. anders |
Hej nu prøver jeg igen. Jeg vil gerne have en vudering af hvad jeg ville kunne forlange for min web shop, en pris ide? Der har ikke været salg saa det er kun shoppen/design. Magento shop. mvh anders |
Hej Igen Anders.
Kan du ikke smide en mail til; Byskov88@gmail.com Indeholdende lidt mere specifikke ting som hvad du betaler for varerne, hvor de købes fra.
Mvh. Martin Byskov |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Det er lidt svært at sige hvor meget du kan få for din shop. I det der ikke har været noget salg så er det jo egentlig kun et webshop design du sælger - Hvis du kan finde en køber der har interesse så kan du vel få en 3-6.000 kr for det Hvad angår varelager så ved jeg ikke hvor lang holdbarhed der normalvis er på dine varer, men når sidste holdbarhed på dine produkter er til sommer - så vel noget der ligner 30-40 % af ny værdi
|
Klaus Prisvurderingen af varelageret på 30-40% er imo overkill hvis der er tale om et særligt stort lager, der vil vel være 3-4 mdr. inden de bliver for gamle, og i og med der intet salg har været indtil videre har man jo ingen ide om hvad potentialet reelt er. Derudover er de fleste af produkterne ikke salgbare hvis der er mindre end 2 mdr. til udløbsdato - igen ifølge min egen vurdering. Men det jo ikke varer som forbrugeren køber og har brugt dagen efter. Men igen, det hele afhænger af størrelsen på varelageret. |
Hej Martin, Ja sorry glemte lige at skrive det med størrelsen. Men håber for "sælger" at det ikke er så stort, i og med at han ikke har solgt noget. Hvis han har et kæmpe varelager, så ville jeg klart hvis jeg var ham forsøge at sælge det til en supermarkedskæde der kan tage det hele her og nu til få penge |
Hej Klaus. Er helt enig, en evt. køber af sitet kan jo nemt ende med at stå med noget som ikke kan sælges i tide, og derfor bliver nød til at bruge det som vareprøver eksempelvis. Derudover så tror jeg de fleste købere man kunne finde på eksempelvis Amino, bliver nød til at ligge en del ekstra i Hjemmesiden, der er meget tekst på den, og hvis man skal kunne sælge det i Danmark som jeg vil vurderer må være målet for langt størstedelen af de potentielle købere så skal det også oversættes til Dansk. - Derudover skal det vel også undersøges om produkterne skal bruge tilladelse for at må sælges i Danmark, om de allerede har en tilladelse, og hvorvidt der er afgifter på produkterne? |