Hvis der findes en køber i Danmark til side, så vil køber nok vælge at oversætte til dansk ja, alt andet ville være ulogisk. Til gengæld så får man jo så den franske oversættelse gratis. Det jeg skrevet først med, at det egentlig bare var et webshop design han sælger, der i mente jeg også, at der skal arbejdes i del med siden for den nye køber, men det skal der på den anden side også hvis man selv får en designer til at lave en webshop for en. Hvad angår om produkterne må sælge i Danmark, så må jeg erkende at det ved jeg ikke så meget om, men i det at varerne står i Frankrig, så går jeg egentlig som udgangspunkt ud fra, at der hverken skal betales afgift eller søges om tilladelse hvis de er lovlige at sælge i et andet EU land. Der ligger også et kæmpe arbejde i at få shoppen igang. Jeg vil umiddelbart gætte på, at sælger har fundet ud af, at det er ikke noget at lave en webshop, så kommer kunderne af sig selv - Sådan er det desværre ikke. Placering i søgemaskiner har jeg ikke undersøgt, det kræver nok bare et min. af kendskab til Fransk. Der er ingen trivl om, at en evt. køber skal arbejde meget for at få den i gang. På den anden side, så tror jeg også at det kunne blive en god butik, men det kræver arbejde, arbejde og lidt mere arbejde. |