Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design-proff. eller ikke?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med at lave mit website om, men vil gerne høre om det virker proffesionelt nok, eller ej?

http://soederberg-indretning.dk

Jeg har lavet mit logo om og taget udgangpunkt i disse farver, men er det FOR farverigt?

Er det uproffesionelt at have login til hjemmesiden i sidebaren?

Er der for mange widgets i sidebaren?

Den skulle gerne signalerer farverig kreativitet....

Nå alle meninger og konstruktiv kritik er velkomment...

Obs. den er langt fra færdig, men det overordenede design er der da....

Jeg er sygemeldt på kontanthjælp og må ikke tjene noget, så derfor jeg har skrevet som jeg har i om mig sektionen.....

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:47

Hej Lone

Jeg er faktisk helt vild med farverne. Synes det meste passer rigtig godt sammen..

Jeg synes dit website signalere rigtig meget kreativitet.. Hvis du spørger mig så synes jeg på ingen måde at den er for farverig. Faktisk synes jeg at den generalt passer meget godt sammen....

Mvh Djamilla Johansen WeCall 

Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:47

Det ser meget fedt ud i mine øjne. Logoet ville jeg nok holde i lidt færre farver. Måske kunne man nøjes med tre farvede rektangler i stedet for syv kvadrater. Den dominerende pink gør stemningen lidt "piget" … men hva' faen, det er vel også din primære målgruppe.

Der er godt nok mange widgets i højre side – det bliver lidt uoverskueligt. Og de grønne links er lidt for svære at læse. Bortset fra dette, virker det ganske prof.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:49

Lone71:
Jeg har lavet mit logo om og taget udgangpunkt i disse farver, men er det FOR farverigt?

Hej Lone, Skype-Smile

Jeg synes, at du har et fint site.
Det første jeg lægger mærke til, når jeg lander på siden e, at noget af teksten kan være svær at læse.
Ny hjemmeside er under opbygning

Den lime ( ? ) grønne farve på hvid baggrund kan være næsten ulæselig, hvis man sidder ved en skærm uden en voldsom kontrast indstilling.
Kunne det eventuelt være en mulighed at tone baggrunden bag teksten en anelse, så den grønne farve bliver mere læselig?

Men ellers synes jeg, at siden ser fin ud. Yes
Sprælske farver liver op på siden.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:25

Tak skal I have...

Ja, jeg må kigge lidt på de widgets, siden bliver meget lang pga. dem...

Jeg vil også se på den grønne tekstfarve, det er da korrekt at den er svær at læse....

Er selv lidt i tvivl om den gule farve....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:17

Hmmm, kan slet ikke finde det sted i koden hvor jeg retter den grønne farve, har været igennem hele stylesheetet....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 14:15

Ingen andre, der har lyst til at kommentere?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:29

En kontakt formular er mere bruger venligt end en email.

Prøv at se på forsiden om du ikke kan leve uden nogen af de ekstensions.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:37

Hej,

Synes også du har et virkelig fedt site.

Det første jeg tænkte på, da jeg kom ind på siden var, at det kunne være fedt, hvis dit "dias show" ikke var gult hele vejen igennem, men skiftede farve når man så det næste "dias". Farverne skulle så være de samme som i dit logo.

Kan godt være at det bliver for mange farver, men det kan også være at det spiller max :O)

Ps. Ved ikke hvad sådan en billede serie hedder, så derfor jeg kalder det "dias show" - det har sikkert et andet smart navn.

Mvh

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 14:37

Hej Lone,

- Gradienten i toppen (hvid til grå) bør gå helt ud til siderne ligesom din menu.
- Mindre tastefejl: "Du er her::" (to kolon)
- Se om du ikke kan undvære nogle af dine "widgets" i højre kolonne. Umiddelbart virker "seneste besøgende" og "tags" ikke nødvendigt for den side, du ønsker at lave.

Ellers et ganske udemærket design, du har fået sammensat.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)