Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit første forsøg som webshop ejer?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I kraft af jeg er ved at lancere skal sidste hånd lægges på.

Den sidste hånd kunne jeg godt tænke mig indeholdt jeres kommentare. Fra en side linje har jeg blandt andet hørt om styling fejl etc.

I må meget gerne give jeres prof mening.

Siden: www.smoothgift.dk

Håber at høre fra så mange som muligt.

Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 11:38

Først og fremmest vil jeg opfordre dig til at få et slogan eller andet på forsiden der indikerer hvad du sælger. Jeg har lige brugt 2min på siden og er stadigvæk ikke helt sikker.

http://www.smoothgift.dk/for-men.html - Vælg en anden skrifttype og sørg for at hvor der står "Tryk her" får en anden farve.

Det var lige de først ting jeg lagde mærke til, håber du kan bruge det.

Edit: Du skal også bestemme dig om du vil skrive på engelsk eller dansk.

Ude til højre skriver du 2 vare10%. Der skal lige et r på i enden af begge.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 11:46

Helt enig, det er alt for hemmeligt hvad du sælger.

Og at man skal holde musen over "kort" for at se hvad der gemmer sig, hhmmm bryder jeg mig ikke om... da jeg ikke rigtigt kan danne mig et overblik.

Der lidt for meget "tattoo"- tema over de grafiske elementer, ikke noget jeg forbinder med gaver, hvis det er det du sælger.

Pænt afdæmpet/ekslusivt farve/baggrundstema....

Men stadig meget uklar hvad der gemmer sig i shoppen.

/Almulimann

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 12:10

Slask slask, det er noget god kritik der kommer bliv enedelig ved.

Det skal være let og simpelt og hvis der allerede er nogle som mener det er modsat så er det noget der skal vurderes.

Kom endelig med mere. Det er meget brugbart indtil videre.

Martin

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:42

Må gentage at det tog også en del tid før jeg fandt ud af hvad det drejede sig om.

Anbefaler at I får lavet noget så man tydeligt kun se, her kan man købe "expresgaver" billigt og der er 3 varer pr. måned.

Så kunderne ikke nødvendigvis behøver at lede og lede for at regne ud hvad konceptet er.

Opsætningen er fed nok - men ja, lidt tattoo-agtigt (ikke at der er noget galt med det) Smile

Men den indbyder mig ikke til at ville købe - hvad med produkter og billeder og beskrivelse? Det er vigtigt når en kunde, der skal købe en gave, kun har 1 produkt som er relevant.

I har ikke overvejet at der skal være 2-3 muligheder indenfor hver kategori? I stedet for at der kun er 1 mulighed (ved godt det er konceptet, men er I sikre på det holder?)

Held og lykke med projektet!

Venlig hilsen

Charlotte Larsen - indehaver af www.kvindeting.dk

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 14:00

Der er mange som tænker tattooBig Smile

Det er til dags dato nok mit dyreste forsøg, indtil videre. Det er nemlig hvad det er. Jeg har ikke tænkt mig at ligge flere produkter på da det netop er min hensigt at tage den almindelige opfattelse af hvordan en webshop bør og skal fungere....vende den på hovedet og prøve at ændre opfattelsen.

Jeg siger ikke at det lykkes, udfra jeres kommentarer er der lang vej endnu.

Kort fortalt er det mig som sætter linjen og ikke som andre steder, kunden. Jeg skal IKKE skabe et behov men være et alternativ til et eksisterende behov.

Jeg er med på der er stor økonomisk fare og en masse vil sikkert mene det er for useriøst at turde kaste penge efter det.......men det er ligeså meget det jeg netop ønsker at bevise.

Går det helt galt er der heldigvis en slags livlinje som hedder getashop og da systemet er magento vil der nemt kunne rettes til så den bliver som ALLE andresBig Smile

Men jeg er ikke lige plan B typen.

Jeg er så glad for jeres udmeldinger og især en ting er blevet bekræftet. Der skal klaskes et forklarende banner på forsiden og det skal der også på højre side af produkterne( statisk som forklarer og beskriver)

Så det er klart næst på agendaenBig Smile

Keep it comingBig Smile

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 14:24

Hej igen Martin,

Som jeg skrev i denne tråd, så var der lidt, jeg ville tale med dig om... det behøves jeg så ikke alligevel :)

De dygtige aminoer har nemlig ramt helt plet: det er for svært at se, hvad du sælger - og til hvem.

Med få justeringer tror jeg dog det er muligt, at ramme mere præcist. Vil gerne tage en snak over telefonen, hvis det er nødvendigt.

Du skal prøve at vende dig til at se tingene fra kundens synspunkt...

Lad som om du er en dum kunde - glem alt om, hvad du ved om din shop - og klik så ind på den... hvad ser du? Man mangler noget forklaring...

Og som sagt, så skal du huske at tænke indhold i relation til SEO. Titel-tags, content-desc. mm er meget vigtige - specielt at deres indhold er korrekt... og det er ikke altid nemt selv at se, hvad der skal stå :)

At det er i tattoo-design er en smagssag - jeg kan godt lide det generelle udtryk du har nu... 

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 14:29

Du skal lige havde sat shoppen rigtigt op.

Når man bevæger sig væk fra forsiden ryger man væk fra dit domæne og over på magentohotel.

Mvh. Sven

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:45

Jeg Forstod ikke budskabet ?

Der er meget der kan gøres bedre f.eks. Dette her

Forskellige skrifte typer på siden

Skygger der nogle undersider meget utydeligt hvad der står

Forstod ikke budskabet efter have læst på siden et par minutter

Jeg kunne ikke se de punkter var klik bar , på forsiden de 3 links

Titlen er lidt for kort , forstod ikke ud på google hvad denne her tilte betyder jeg mener denne her <title> Home page </title> lave en sælgende titlen om hvad i sælger , husk google viser op til 67 tegn.

Hvordan kontakter man jer , jeg kunne ikke finde de vigtigst punkt ? Som jeg mener er kontakt siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jul 08
Skrevet kl. 20:30

Indtil videre er der en positiv ting. Det er heldigvis ikke mit andet forsøgSkype-BigSmile

Lad mig lige ridse op:

Bedre oplysning på siden! 

Bedre kontakt information!

Forvirrende med forskellige skrifttyper!

Flere produkter!

Slogan!

Seo!

Sproget!

Tattoo agtig!

Såfremt slogan eller tekst kommer på forsiden og angiver formålet, vil hjerterne så stadig være et problem.

Jeg er med på at det som tæller er at man skal have syn for sagen, allerede på forsiden.

Men det er jo faktisk blot kategorierne som er angivet. Muligvis man kunne lave en kombination?

Udfra det jeg har modtaget vil jeg prøve at kortlægge og ændre. 

Martin Tychsen, jeg tager dig nok på ordetSmile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)