Hej Forum.
Jeg står i den situation at jeg har fået en stor mulighed igennem min onkel. Han har sit eget importfirma som importere vinduer.(fra Ukraine) men da han er ved at blive gammel kan han ikke holde til det mere, han har derfor spurgt mig om, det var noget der havde min interesse. og Ja det har det!!! Det skal siges at min onkel ejer en halvpart i firmaet i Ukraine, sammen med den daglige Direktør af virksomheden i Ukraine.min onkel overvejer at sælge hans halvpart til Direktøren. Men jeg syntes der er et utal af muligheder i dette projekt som min onkel ikke har gjort brug af, bla. internettet. han har stortset ikke brugt opsøgende salg ved tømrerbygningsfirmaer firma'er. Min erfaring med salg er meget store dog ikke på vinduer, men salg er jo salg om det er vinduer eller slikkepinde. min viden indenfor vinduer vil jeg betegne som god. jeg overvejer at starte mit eget firma op også starte med at prøve at se hvor meget jeg selv kan sælge i løbet af 1-2 år. Men mine spørgsmål er mange. her kommer lidt af dem. Skal jeg oprette mit eget firma eller overtage onkels? Skal jeg købe min onkelshalvpart? Noget jeg skal passe på med hensyn til Ukraine?
|
ps. overvejer at starte op som Agent.