Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp til søgeords optimering:-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ikke noget du ikke forstår!

Og skriv ABSOLUT IKKE under på nogen kontrakt du ikke forstår.

Og sidst - når du vil til at finde dine søgeord/keywords/nøgleord, så brug dette tool der er gratis fra google.

På siden kan du se hvor mange der har søg på de ord du ønsker at blive fundet under, samt se hvor stor konkurrencen er international på Adwords for de enkelte ord.

I Pixelhuset hjælper vi også vores kunder med SEO, men vi spiller med åbne kort og arbejder kun på timebetaling og underviser gerne vores kunder så de selv kan det basale. Men det er ikke altid at SEO er det rigtige valg. Hvis der er mega konkurrence om dine søgeord, kan andre ting være bedre at gå i gang med - og billigere.

Held og lykke med projektet!

:-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:59

Noget andet er, at du burde lave din avatar tekst om så du linker til dit website. Det er gratis og giver dig allerede lidt bedre SEO.

Lige som jeg her under linker til min Espresso Kaffe Shop :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02

Embrace By Kattia Schierning:

Prisen er kr 1.250 ex moms for 10 søgeord. Der er en oprettelse på kr. 999,- ex moms

Jeg går ud fra at "søgeordsoptimering" er søgemaskineoptimering? Ellers har de andre ret i at det lyder som noget AdWords.

Det du har fået, er reelt et tilbud om at købe noget på afbetaling. De ligger hovedparten af arbejdet i starten og fordeler det så ud over året, for at gøre den lettere at sluge. Det er der ikke nødvendigvis noget galt i. Du skal af med 15.999 kroner over en periode på et år, og til gengæld for det får du så nogle timers hjælp. Spørgsmålet er så hvor mange timer du får, og med hvilke konsulenter?

Sørg for at finde ud af hvad det helt konkret er de vil gøre for dig.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)