25,- for et enkelt klik på AdSense
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Av, det var godt nok noget mere end jeg havde regnet med!! Godt jeg ikke skal betale helt lige så meget for at få folk til at klikke ind hos mig....
Jeg ville hellere end gerne betale $100 for et klik eller være i den branche.. Forestil dig hvor høje salgsordrene er.
Svar
Tilmeldt 22. Jun 09
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Så fik jeg lige et klik på 36,- he, det går da i den rigtige retning "keep em coming"
Svar
Lav din egen hjemmeside med WordPress. Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Bumper lige denne tråd...
For vil også blære mig!
Fik lige denne i morges:
Er på ingen måde den store fan af adsense, og bruger det hellere ikke så meget.. Men det klik gav nu et godt smil :p
Nogle der har fået nogle vilde kliks for tiden?
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Den anden dag fik jeg 3 kliks til 180 DKK, om det var ex. 1 klik x 170 DKK og 2 x 5 DKK eller 3x56 DKK ved jeg ikke :-).
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Den anden dag fik jeg 3 kliks til 180 DKK, om det var ex. 1 klik x 170 DKK og 2 x 5 DKK eller 3x56 DKK ved jeg ikke :-).
Det må også betegnes som ganske pænt :-)
Svar
Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Oliver Winther
Skrevet
18-10-2010 kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nogle som evt. kan forklare mig hvad adsense går ud på, og hvornår/hvorfor det bruges?
/Oliver.
Svar
Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Alei
Skrevet
18-10-2010 kl. 15:39
Svar
Nogle som evt. kan forklare mig hvad adsense går ud på, og hvornår/hvorfor det bruges?
Hvis du har en hjemmeside , blog eller lignende, kan du smide nogle reklamer fra andre firmaer på den vha. adsense. Når folk så klikker på en reklame får du cash for det.
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
/Oliver.
Det er ikke guds gave til dig som leder efter en hurtig bliv rig løsning :-) Hvis det er det du tror.
Svar
Fra Hundested
Tilmeldt 15. Oct 10
Oliver Winther
Skrevet
18-10-2010 kl. 18:25
Svar
umiddelbart lød det bare meget fristende, jeg leder bestemt ikke efter nogen bliv rig løsning, da den ikke findes.
det kræver jo alligevel at du har en side med en del brugere før det kan betale sig alligevel, men altså hvis det kan give helt op til 100kr pr . klik så er man da alligevel godt på vej?
Men det er vel langt fra alle klik som giver oppe i dette niveau?
Oliver..
Svar
Nyeste Musik, Anmeldelser & Interviews? ... - www,Oliverwinther.dk