Ingen ide desværre. Men generelt så vil jeg passe meget på med hvor langt jeg vil gå. Der er jo ikke de store klagemuligheder hvis ens Adsense konti bliver lukket.
Præcis.. Jeg er enig - men det KUNNE jo være at du vidste noget.. Jeg går ikke ud på noget gråt terræn (gråzoner), hvad Google angår! :-)
Du har set forkert Det er OpenAdExchange EB bruger :-P Men jeg tror nu sagtens en stor avis som EB.dk kan fikse en aftale..
Enig i at vi ikke har set det samme, men jeg har ikke set forkert
nej det fandt jeg ud af :-) Men reklamerne fra OpenAdExchange KAN nu umiddelbart godt ligne reklamerne annoncerne fra Google Adsense - hvis man ikke lige ser logoet.
Du har set forkert Det er OpenAdExchange EB bruger :-P Men jeg tror nu sagtens en stor avis som EB.dk kan fikse en aftale..
Enig i at vi ikke har set det samme, men jeg har ikke set forkert
nej det fandt jeg ud af :-) Men reklamerne fra OpenAdExchange KAN nu umiddelbart godt ligne reklamerne annoncerne fra Google Adsense - hvis man ikke lige ser logoet.
Ja, det er egentligt underligt at de vælger at lave noget der ligger så tæt op af, når nu de åbenbart er så trætte af Google at de vil have deres eget netværk istedet.