Hejsa Jeg har haft en kommisionsaftale kørende med et hotel i en periode på ca. 8 mdr. , og har også modtaget betaling for tidligere solgte varer. Jeg henvendte mig så her forleden dag for at høre status på senest leverede varer ( før jul ) , og fik den besked at Direktøren ikke længere var ansat hos dem, og at hotellets ledelse ikke kendte noget til en aftale - de vidste dog godt der var noget slik - men altså ikke at det var mit. Jeg fik de sidste rester retur, og fortalte at jeg ville sende en faktura på resten. Ledelsen mener således at den tidligere direktør har gjort dette for egen regning, selvom der som sagt tidligere er betalt via hotellets firmakonto. + at de øvrige medarbejdere udemærket kender til aftalen, da de selv har taget imod varerne. Og således mener de at jeg må søge mit krav dækket ved den tidligere direktør, mens jeg selvfølgelig mener at den person er mig totalt uvedkommende, og at deres indbyrdes forviklinger ikke vedrører mig. Jeg har en underskrevet kommisions aftale, men ser nu at den tidligere direktør har skrevet under personligt, og ikke samtidig med et firmastempel ( hvilket jeg selvfølgelig har set tidligere, men ikke ment havde nogen betydning). Jeg har også talt med den tidligere direktør, som fortæller at hotellet selvfølgelig kendte til aftalen, men at de nu ligger i retssag - og det skal så åbenbart ramme mig. Så jeg spørger - hvad nu lille du ? PS. det er ikke det store beløb ( ca. 1500,-) , men jeg bliver sku tosset, da jeg synes det er frækt. Mvh Jesper
|
Jesper Laugesen:selvom der som sagt tidligere er betalt via hotellets firmakonto
Med fakturaer udstedt til hotellet?
Jesper Laugesen:Jeg har en underskrevet kommisions aftale
Med hotellets navn i brevhovedet?
Hvis ja til ovenstående, så skal de bare betale og ellers send den til inkasso.
Jesper Laugesen:og at hotellets ledelse ikke kendte noget til en aftale - de vidste dog godt der var noget slik
Underligt at returnere til dig hvis de ikke ved hvem det tilhører/kender til en aftale.
Håber du får dine penge hjem..