Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaringer med at sælge til dagligevarekæderne?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de konstruktive kommentarer!! Amino holder!!

Næste skridt er vist bare at springe ud det - med jeres råd i baghovedet, og en god portion gå-på-mod

//Christoffer

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har over 100 forskellige "food" produkter ind meldt ved bla. Coop, ds, rema og supergros. Du er velkommen til at smide en pm så kan jeg hjælpe dig, med hvem du skal kontakte ved de forskellige hovedkontor..

Mvh
Anders 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare gerne sige held og lykke!

 

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder idag med det produkt, som hedder CACTUS - Mod tømmermænd og vi stod i den samme situation for ca. et år siden.

Vi valgte dog en lidt anden tilgangsvinkel til DS og COOP og allierede hos med en distributionspartner, som allerede var inde med andre produkter. Dette kan der være fordele og ulemper ved, da du samtidig skal give køb på noget af fortjenesten, men samtidig betaler for en stærk sælgerforce som konstant er rundt i deres butikker og sikre placeringer og lign for dig.

Men det er ikke nogen "walk in the park" at komme ind og min erfaringer siger mig at de sjældent tager "små" produkter ind, da der er for stor en risiko forbundet med det.

  • Leveringssikkerhed
  • Likviditet
  • Manglende marketingsplan samt financering af denne.

De tager ikke produkter på hylderne, som ikke har økonomi til at markedsføre produktet overfor forbrugerne og ikke mindst betale dem store summer for at de internt markedsfører produktet.

Men jeg vil dog anfale dig at holde hovedet højt og lave en masse "hjemmearbejde" på hvad salgspotientialt er, prissætninger, eksklusiv aftaler med leverandører, muligheder for marketing eksternt samt instore hos dem.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at tage fat i mig, hvis du har uddybende spørgsmål.

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)