Jeg refererer til en af dine shops i et af mine blogindlæg - men undrede mig også over navnet.
Jeg har ikke lige læst alle 4 sider i denne tråd, men såfremt du ikke har forklaret dig før: hvorfor valgte du AAimport i sin tid??? Jeg synes det kræver en forklaring... i det mindste for min egen nysgerrigheds skyld :)
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...
Jeg refererer til en af dine shops i et af mine blogindlæg - men undrede mig også over navnet.
Jeg har ikke lige læst alle 4 sider i denne tråd, men såfremt du ikke har forklaret dig før: hvorfor valgte du AAimport i sin tid??? Jeg synes det kræver en forklaring... i det mindste for min egen nysgerrigheds skyld :)
Du må da meget gerne sende et link til dit indlæg :)
AAimport blev valgt fordi:
1) Det er nemt at stave til 2) Det er nemt at huske 3) Det er relativt kort
okay...
Som jeg ser dine produkter så lever du ikke af mange tilbagevendene kunder. Så hvorvidt man kan huske navnet er vel ikke så vigtigt igen ?
Men jo, generelt er det tre gode punkter at have i mente, når man vælger sit domænenavn.
Speciel vigtigt er det, at det er nemt at stave til og udtale :) og af seo-hensyn må det også gerne have en relevans til det du sælger:) det mener jeg faktisk også er en fordel i relation til den øvrige online og offline markedsføring.
Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...