Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AAimport.dk vs. iTransport.dk

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har flere gange hørt at vores navn AAimport.dk sender nogle signaler der nogen gange kan misfortolkes. Det ønsker vi selvfølgelig ikke, så med jeres hjælp har vi prøvet at finde et andet navn. Det har sgu været svært, men nu har vi fundet et acceptabelt alternativ som er iTransport.dk - intelligente transportløsninger.

Vi vil jo helst ikke begå samme fejl 2 gange, så jeg vil lige høre herinde hvad i synes om iTransport.dk?

Måske er det kedeligt - men kan det tolkes negativt på nogen måde?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:25

Hej Morten.

Jeg syntes iTransport lyder som et fedt navn, og det kan jeg ikke se hvordan man skulle kunne misforstå.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:29

Hej

Tak for svaret :)

Nej det kan jeg heller ikke, men det kunne jeg heller ikke med AAimport, så jeg har diskvalificeret min egen mening he he

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:31

Hehe.

Jeg kan sku' heller ikke se hvor det kunne mistolkes med AAimport.... :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:36

Giver Emil ret i at itransport.dk er et fedt navn, det har en god klang ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:37

Det ville jeg heller ikke være bange for at bruge ! Også et navn som er svært at stave forkert.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:43

Kim Olesen:

Også et navn som er svært at stave forkert.

Det har også været et utrolig vigtigt punkt for os. Det må ikke være svært at stave til, det skal være let at huske og relativt kort. Og så har vi jo også allerede iCykel.dk så jeg synes det passer godt sammen :)

Hilsen Morten

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:17

Hej Morten

jeg kan heller ikke lige se der skulle være noget negativt ved iTransport...MEN

i min verden er "transport" - noget med lastbiler, fragt, og store pakker og paller... en transportcentral osv... dit  "payoff" -  intelligente transportløsninger....bidrager yderligere til en min opfattelse af .."det noget med logistik"...

Det er vel alt andet lige lidt mere "livstils"-agtige produkter du handler med... så trods det et meget fedt ord, så forbinder jeg det slet ikke med det du sælger... desværre. 

/almulimann

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:21

almulimann:
i min verden er "transport" - noget med lastbiler, fragt, og store pakker og paller... en transportcentral

Det er også min eneste bekymring. Men hvis man ændrer slogannet til fx iTransport - små køretøjer til hele familien, eller noget i den stil, så kan det måske hjælpe lidt?

Hilsen Morten

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:19

Hej Morten.

Jeg spurgte min kone om, hvad hun forbandt med iTransport. Hun mente at det var noget med IT.

Da jeg forinden havde spurgt mig selv, havde jeg et distributionsfirma i tankerne.

Jeg ved, at du har en svær opgave, men jeg synes altså at dette kan misforstås. Desværre kan jeg ikke bidrage med et andet, selvom jeg har tænkt på siden erfa-mødet i Års

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)